6 mar. 2010

Tabla de sah


O incercare de "tabla de sah", si spun asta, pentru ca nu am reusit sa fac patratele egale. Cred ca am gresit in momentrul in care am trasat liniile, le-am facut prea apropiate. Dar sa va explic ce si cum am facut, poate din greseala mea, voua o sa va iasa mai bine.

Aveti nevoie de:
1. lac protector;
2. un lac de unghii cu pensula subtire;
3. lac de unghii cu pensula normala. Eu am folosit doua, pentru ca unghiei de la degetului mijlociu, i-am aplicat alta culoare ca baza ;
4. o pensula pentru pictat;
5. o coala de hartie;
6. strasuri si o penseta (nu este neaparat nevoie, dar in cazul in care gresiti, veti putea lipi un stras si se rezolva problema :D );
7. lac incolor.

Ce aveti de facut:
1. aplicati un strat de lac protector si asteptati sa se usuce;
2. aplicati lacul folosit ca baza (in cazul meu alb si roz) si asteptati sa se usuce bine, bine;
3. crearea modelului:
  • cu pensula lacului pentru pictat, am trasat pe toate unghiile, linii verticale si am asteptat sa se usuce. Cred ca aici a fost marea mea greseala, ca le-am trasat foarte apropiate, in jur de 5 linii pe unghie, dar daca as fi trasat 3, totul ar fi iesit mai mult decat bine.
  • dupa uscarea liniilor verticale, cu pensula aceluiasi lac, am trasat liniile orizontale. Eu am trasat 4, dar cred ca 3 ar fi fost destule.
  • pe coala de hartie, am pus cateva picaturi de lac, acelasi pe care l-am folosit si in trasarea liniilor, iar cu pensula pentru pictat (cea cu varful cel mai mic) am inceput sa desenez patratelele, unu da, unu nu. Nu am folosit pensula lacului pentru pictat, pentru ca era prea lunga si nu imi era indemana, dar voi puteti folosi ce vreti.
4. dupa uscarea totala a lacului, aplicati un strat de lac incolor, pentru stralucire.

Folosirea strasurilor: in momentul in care desenam patratele, fie mi s-a intins lacul, fie am colorat gresit, asa ca in locurile cu pricina am lipit strasuri, fie argintii, daca locul ar fi trebuit sa fie alb, fie roz, daca patratelele ar fi trebuit sa fie colorate cu roz.
In imaginea alaturata, se observa strasurile pe unghiile degetelor mijlociu si inelar.


Ce am folosit:
1. lac protector Miss Sporty, numarul 17, la un pret de 7lei;
2. lac incolor: Maybelline, numarul 20, la un pret de 17lei;
3. baza:
  • alb: lac de unghii Natty, numarul 303, la un pret de 2,5lei;
  • roz: lac de unghii Miss Carolyn (nail art), numarul 109, la un pret de 4lei;
4. modelul negru: lac de unghii Miss Carolyn (nail art), numarul 102, la un pret de 4lei;

Timpul alocat acestei manichiuri a fost de 60minute.
Imi cer scuze pentru neclaritatea imaginilor.

Succes si astept poze cu creatiile voastre.
Related Posts with Thumbnails

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu