4 aug. 2010

Pedichiura in "V"


Probabil, unghia degetului mare este camm "goala" si ar fi trebuit sa mai aplic o floricica, un fluturas, o inimioara, dar mai simplu e mai dragut. :)

Aveti nevoie de:
1. lac protector;
2. lac cu sclipici;
3. lac incolor;
4. trei lacuri pentru pictat;
5. strasuri si un betisor de cuticule.

Ce aveti de facut:
1. aplicati un strat de lac protector si asteptati sa se usuce. Ca lac protector am folosit o baza penntru french;
2. incepeti sa trasati un rand de linii formand un "V" cu pensula lacurilor pentru pictat;
3. aici aveti de ales, fie trasati inca o linie de aceeasi culoare, insa cu o distanta fata de cea trasa mai devreme de o linie, fie trasati o linie argintie, dupa care inca una albastra :)

4. am aplicat un stras in varful "V"-ului de la unghia mare, iar in varful celorlalte unghii cate un punct de culoarea strasului cu varful pensulei de la lacul pentru pictat;
5. pe unghia degetului mare, langa varful "V"-ului am aplicat sclipici pe ambele parti cu pensula unui lac cu sclipici;
6. aplicati un strat de lac incolor pentru fixarea strasurilor si uniformizare.

Ce am folosit eu:
1. lac protector Flormar, numarul 305, la un pret de 5lei;
2. lac incolor Natty, numarul 301, lal un pret de 2,5lei;
3. lac pentru pictat Umbrella, numarul 19, la un pret de 7lei;
4. lac pentru pictat Golden Rose, numarul 107, la un pret de 7lei;
5. lac pentru pictat Miss Carolyn, numarul 102, la un pret de 4lei;
6. strasuri la un pret de 3lei.

Timp: 20minute.
Succes si astept poze.

Related Posts with Thumbnails

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu