14 mar. 2010

Manichiura in apa / Water Marbling


Am incercat inca odata acest model, imi place la nebunie. De data aceasta am folosit doar doua culori: alb si verde. Cand o sa mai incerca, voi folosi mai multe culori, dar de data aceasta m-am grabit si nu am avut rabdare sa folosesc mai multe culori, de aceea v-as ruga sa nu bagati in seama marginile. ;)) Mi se pare ca e mai reusit decat celalalt.

Aveti nevoie de:
1. un castronel / un pahar de unica folosinta sau ce improvizati voi, in care sa aveti apa;
2. o scobitoare/ un bat pentru cuticule/ un ac, cu care sa inlaturati lacul din apa dupa imprimarea modelului pe unghie;
3. doua lacuri mai apoase;
4. un servetel/ discuri de vata imbibate in acetona, pentru a sterge betisorul de oja;
5. un lac protector;
6. un lac incolor;
7. scoci si o foarfeca.

Cum faceti:
1. aplicati un strat de lac protector si asteptati sa se usuce;
2. am aplicat ca baza albul pe care l-am folosit si in crearea modelului;
3. lipiti scoci in jurul unghiei, pentru ca in momentul in care bagati degetul in apa, sa nu se lipeasca lacul pe deget, stiti foarte bine ca acetona/ dizolvantul nu fac bine pielii;
4. in bolul cu apa rece, puneti picaturi de oja: tineti pensula lacului cam la 1-2cm de apa, pentu ca altfel, picatura lacului ramane la fundul apei. Alternati picaturile de oja, dar toate in mijlocul celeilalte;
5. cu acul/ scobitoarea incepeti sa trasati linii peste cerculetele de oja obtinute in apa;
6. in momentul in care introduceti degetul in apa, sa se efectueze cu partea unghiei in jos, paralela cu apa;
7. tineti degetul in apa, iar cu acul/ scobitoarea indepartati lacul ramas in jurul degetului, dupa care puteti scoate degetul si puteti da jos scociul;
8. pasii 4, 5, 6, 7 ii repetati pentru fiecare unghie in parte;
9. dupa uscare, puteti aplica un strat de lac incolor pentru stralucire.

Daca o unghie nu a iesit chiar asa cum va doriti sau modelul are o cantitate mai mare de culoare din cele doua, puteti improviza si ascunde acest mic "defect": eu am facut cate o floricica cu stampila. :)

Ce am folosit:
1. lac protector Miss Sporty, numarul 17, la un pret de 7lei;
2. lac incolor Maibellyne, numarul 20, la un pret de 17lei;
3. baza: lac de unghii Natty, numarul 303, la un pret de 2,5lei;
4. verde: lac de unghii Golden Rose, numarul 217, la un pret de 3lei;
5. floricele: placuta cu numarul B89, la un pret de 2lei.

Timp: in jur de 60 minute.
Succes si astept poze de la voi. :*
Related Posts with Thumbnails

14 comentarii:

Anonim spunea...

nu imi ies deloc nu stiu cum sa le fac m-am uitat si la niste filmulete pe youtube si chiar nush de ce nu ies...prima picatura de oja pe care o pun se usuca imediat si restu nu se mai imprastie...dak intelegi cum vreau sa zik...un sfat cv plsss k vreau si eu unghiile asa :*:*

Anonim spunea...

ma poti ajuta???? te roooog

Luiza on 16 februarie 2011 la 21:05 spunea...

ai incercat cu un lac de unghii foarte subtire?

Anonim spunea...

da si se usuca parca mai repede...dar apa pe care o folosesti este apa normala de la robinet?

Luiza on 17 februarie 2011 la 14:42 spunea...

da, dar sa nu fie prea rece, la temperatura camerei

Anonim spunea...

... o sa mai incerc si iti spun....o sa iau o oja noua sa fie mai subtire si te anunt dak imi ies :*:*:* ms mult :*:*

Luiza on 17 februarie 2011 la 21:12 spunea...

ok. astept raspuns :) :* si succes

Anonim spunea...

buna.st anca.am incercat si nu am reusit deloc
tot asa mi s-a intamplat si mie cand am pis picatura si apoi am incercat sa trasez lini
cu acul si sa lipit oja de ac.prima problema
a doua nu stiu ce oja sa folosesc am incercat si subtire si groasa cea subtire sa inticnat prea repede iar cea groasa s-a lipit toata pe unghe ca o picatura de apa fara lini trasate.ajuta.ma si pe mine te rog si daca poti sa imi dai si niste sfaturi.multumesc mult si astept rasp

Luiza on 10 martie 2011 la 21:28 spunea...

cand pui picatura de lac, incearca sa fii foarte aproape de apa. Nu am mai incercat de mult sa fac asemenea model. O sa incerc zilele astea si o sa iti spun exact ce si cum am facut, e bine?

Ale on 3 iunie 2011 la 00:39 spunea...

nu toate lacurile merg in apa, si nici orice apa. Eu folosesc doar apa plata cumparata, cu cea de la robinet sau izvor nu merge. Iar pana acum lacurile care mi-au mers cel mai bine in manichiura cu apa au fost cele de la Avon din gama NailPro (11 lei) si cele de la Missporty (8 lei) si daca stiti ojele normale cu 4 lei de la Farmasi. Restu toate cate am incercat nu au mers.... China Glaze sunt super, dar la preturile noastre....o lasi balta de manichiura in apa :))

AnDrY™ on 15 iulie 2011 la 15:56 spunea...

Dupa vreo cateva luni de incercari am reusit si eu sa fac un Water Marbling. Am folosit Mini Colorama de la Maybelline si spre surpirindera mea a mers.
http://i1131.photobucket.com/albums/m559/livelaughlove2202/IMG1390.jpg

Cam asa mi-a iesit.....Scuzti lungimea unghiilor.

Anonim spunea...

Mie mi-a iesit cu oja normala (3.5 lei buc) dar am folosit apa plata la temperatura camerei, cu apa de la robinet nu mi-a iesit.

Anonim spunea...

mie mia iesit cu orice tip de apa ....si doar folosesc oja la un euro...fain tare ...

Anonim spunea...

eu am folosit apa de la robinet si oja de pe bazar...si imi ies super tare

Trimiteți un comentariu