2 iul. 2010

Matrite/ Placute pentru stampile


ATENTIE: PLACUTELE DIN ACEST ARTICOL NU SUNT DE VANZARE.
La noi in tara au aparut de vreo 3 ani, insa au inceput sa fie cautate foarte mult de un an si ceva. Stampilele sunt foarte usor de folosit si ies niste modele de invidiat. Aceste placute sunt de la firma Konad (numerotate cu Kxx) iar una singura costa 20lei, dar si chinezesti (numerotate cu Bxx) la pretul de 3-5lei. Am si eu o placuta Konad, insa nu vad o diferenta asa mare intre cele chinezesti si aceasta. Toata "magia" consta in metoda de utilizare si oja folosita. Aceasta trebuie sa fie mai groasa pentru a nu fi indepartata in totalitate cu spatula.
Singura diferenta care am intalnit-o la placutele de la cele doua firme a fost partea din "dos" (daca ii pot spune asa). Cea de la konad are un fel de protectie, insa cea chinezeasca nu, dar nu cred ca acest lucru poate fi considerat un "risc" al modului de folosire. Le folosesc de mai bine de un an pe cele chinezesti si niciodata nu a existat vreun accident. :)
Exista o gama foarte variata la aceste modele. In pozele de mai jos, va arat cateva placute pe care le am:














Cea de la Konad am achizitionat-o din Big Bergeni, standul 53 (parca) si m-a costat 20 de lei. Cele "fake" au fost cumparate de la gurile de metrou: Titan, Uniri2, Victoriei, Grozavesti si de la o casuta din piata Sf. Maria de pe C. Brancoveanu, viz-a-viz de un MegaImage cu etaj, iar acestea m-au costat 3-5 lei, in functie de locul achizitiei.
Atentie: in momentul in care vreti sa folositi placutele pentru stampile, trebuie sa aveti grija ca folia sa fie indepartata. Fiecare placuta are o folie protectoare pe ea, chiar daca nu se vede:
Dintre modelele care le are o placuta, indiferent cat de mic si inghesuit este, mi-a iesit foarte bine. Nu am folosit mereu oje de firma si tot au iesit. Au iesit foarte bine si cu acrilicele. :) Acum, depinde si de modul de utilizare.
Daca doriti sa achizitionati stampile gasiti aici la acelasi pret de pe piata. :)

Sper sa va fie de folos acest articol. :)
Related Posts with Thumbnails

23 comentarii:

Melinda on 5 iulie 2010 la 16:25 spunea...

Ti-a iesit cu acrilice(pentru pictura)???
Mie nu mi-a iesit, s-a mazgalit tot modelul :(

Luiza on 5 iulie 2010 la 19:38 spunea...

da, mi-a iesit chiar foarte bine si puternic la culoare. O sa mai inccerc o data si o sa pun si poze. Pacat k nu mai am poza :(

Anonim spunea...

Buna!
Am si eu o intrebare...stampila de unde o ai?Sunt sanse sa gasesc si la Flora placute(fake ma refer?)?
Multumesc anticipat!
P.S. Eu sunt Gabriela(Scriu ca anonima deoarece nu am nici cont pe Google,WordPress.... etc)

Luiza on 9 iulie 2010 la 22:40 spunea...

Buna Gabriela! Nush sa iti spun daca gasesti la Flora, pentru ca nush unde este :D Dar daca vrei placute te pot ajuta. Imi dau un mail pe privat si vorbim :)

Anonim spunea...

Fata draga, tin sa te anunt ca pe mine m'ai scos din r...t cu treaba asta cu stampila. Habar n'aveam ca exista iar eu sunt anti-talent la pictura..si tanjeam dupa ceva care sa ma ajute sa'mi fac un model cat de cat pe unghii.noroc ca te'am gasit pe tine:) Cam greu cu gasit stampila in constanta, unde locuiesc eu, dar cu perseverenta se rezolva. Multumesc frumos! Si sa ne traiesti sa ne inspiri!:)

Anonim spunea...

Buna am si eu nevoie de sabloan ca ale tale dar sunt din Hunedoara si nu am de unde sa le iau ma poti ajuta?in caz ca da revin cu un contact.Multumesc.

Luiza on 17 octombrie 2010 la 18:35 spunea...

Buna, "Anonima" din Hunedoara. Te ajut cu cea mai mare placere. Tot ce trebuie sa faci este sa-mi dai un mail pe adresa de contact cu ce placute doresti din acest articol: http://unghiipictate.blogspot.com/2010/10/nou-stampile-placute-matrite-pentru.html Te pup si o seara placuta.

Anonim spunea...

buna!sunt din bucuresti spune-mi te rog unde as putea sa gasesc si eu o matrita cu kitty sau daca ma poti ajuta
multumesc mult

Luiza on 27 octombrie 2010 la 11:26 spunea...

Buna! Am vazut placuta de acest gen, dar erau la setul de 15 lei caci aveau si oje. Dar o sa mai caut si cand gasesc, te anunt. Daca vrei da-mi un mail pe adresa de contact, scrisa mai sus in dreapta. :*

Anonim spunea...

VREAU SA CUMPAR OJA KONAD DIN CONSTANTA.UNDE GASESC?

Luiza on 23 noiembrie 2010 la 22:29 spunea...

pai, eu sunt din bucuresti si iti dai seama ca nu prea am treaba cu magasinele din constanta, insa poti incerca la adresa aceasta Constanta : Jolie Femme Salon Srl, Str. Suceava Nr.3, Bl.5A, Et.2, Ap.102, P. Contact : Iacob Maricica, Tel : 0744 970 405. Sunt colaboratori ai firmei Konad, iar eu nu sunt in masura sa-ti spun ce preturi ar avea. :|
Sper ca ti-am fost de folos!

Anonim spunea...

buna am si eu stampila konad iese f bine modele vu ea am si matrite de la konad si sunt f bune

Andreea spunea...

Buna. Am vazut ca nu ai pe stoc placute in genul celor de la erika. Nu ai cum sa ma ajuti? Eu am cautat si in cluj si pe net si nu am gasit.

Luiza on 23 februarie 2012 la 22:01 spunea...

pai, o sa mai merg sambata sa mai caut produse.. sa completez, inclusiv placute. :)

Andreea spunea...

De abia astept:X

drcris on 11 iulie 2012 la 18:55 spunea...

Superbe placutele, in special cele cu modele mari, pt french...Superbe. Dar eu nu am vazut prin comert. De unde se pot cumpara acestea cu modele pt french sau din acelea cu modele mari pt toata unghia???

Unknown on 6 mai 2013 la 11:56 spunea...

buna! as dorii si eu cateva matrite, dar daca acestea nu sunt de vanzare cum as putea face rost?

Unknown on 6 mai 2013 la 11:57 spunea...

buna! as dori si eu cateva matrite, dar daca acestea nu sunt de vanzare cum as putea face rost?

Unknown on 6 mai 2013 la 11:58 spunea...

Buna! as dori si eu cateva matrite, dar daca acestea nu sunt de vanzare cum as putea face rost?

Anonim spunea...

buna, ma poti ajuta cu un magazin in Bucuresti de unde sa le cumpar, nu vreau online din motive bine intemeiate. te rog raspundemi pe id acesta smekerits_pisy .multumesc

Anonim spunea...

LUIZA EU AS VREA SI CITEVA MATRITE, CITEVA STAMPILE , SI DESIGUR SI PLACUTE MERSI NU CONTEAZA CIT COSTA .

Anonim spunea...

SALUT LUIZA SCRIE-MI TE ROG SKYIPUL TAU SA PUTEM COMUNICA

Diana Uricu on 29 august 2014 la 21:28 spunea...

Eu mi am luat una cu 4 lei si nu merge de nici o culoare. Ce oja trebuie sa folosesc. Poate din această cauza e....

Trimiteți un comentariu