16 apr. 2011

Articole de vanzare


Am oprit comenzile pentru perioada nedeterminata!


Tuburi acryl 3D (oja), 4.5lei  3lei/bucata. Disponibile: galben, -, verde, bleumarin, mov, -, -, auriu, -, auriu cu sclipici, -, rosu.
Pudra acrylica(3-4gr), 2lei/cutiuta. Disponibile: -, -, -, -, -, -, -, -, 9, -, -, 12, -, 14, 15, -, -, -. 
 Pudra acrylica(15gr), 5lei/cutiuta. Disponibile: -, alb, roz.
Gel UV- constructie unghii (14gr), 12lei/cutiuta. Disponibil: -, alb, - Gel UV- FSM, 24lei/ buc. Disponibil: alb, roz, -.
Gel colorat UV(14gr), 10lei/bucata. Disponibile: -, 2, -, -, -, -, 7, 8, 9, 10, -, 12, 13, 14, -.
  
Gel colorat EZ Flow, 10lei/bucata. Disponibile: -, -, 3, 4, 5, 6, -, 8, 9, -, -, -.


 Gel colorat cu sclipici EZ Flow, 10lei/bucata. Disponibile: -, -, 3, -, 5, -, 7, 8, 9, 10, -, -.


 Gel colorat Lily Angel, 10lei/buc. Disponibile: 1, -, -, -, -, -, -, -, -, -, -, -.

Pudra colorata pentru gel(4gr), 3lei/buc. Disponibile: 1, 2, -, 4, -, -, -, -, 9, 10, 11, -.



Banda protectoare pentru degete, 5lei/buc. Culori disponibile: rosu, roz si albastru.

Sabloane constructie unghii-refolosibile, 10lei/set.
Solutie de indepartare a acrylului(100ml), 13lei/sticluta.
Solutie indepartare unghii cu gel(30ml), 9lei/sticluta.
Pahar pentru acryl, 1.5lei/ bucata. Recipient din plastic pentru acril, 3lei/bucata. Disponibile: albastru, roz si alb.



 
Separatoare degete, 2lei/set. 
Betisoare pentru cuticule, 4lei/set. Setul contine 12bucati. INDISPONIBILBol Manichiura, 5lei/bucata. Disponibil: rosu.
Buffer, 2lei/bucata. Are 3 feţe.




Buffer alb, 2lei/bucata.  Pene pentru unghii, 3lei/buc. Disponibile: 1, 2, 3, -, 5, -.


Lantisor pentru unghii, 2.5lei/ buc. Disponibil: argintiu, auriu.
Dantela pentru unnghii, 3lei/ buc. Indisponibile


Plasa pentru unghii(L=17,5cm; l=6.5cm), 3lei/buc. Disponibile: -, gri, alb, rosu-negru, negru-verde, rosu-verdegalbui.

 















Fimo la pungulita, 0.5/punguta. O punguta contine 20 de feliute din acelasi model. Pentru a alege modelul dorit, as prefera sa imi spuneti codul, de exemplu D3 care reprezinta floricica mov. INDISPONIBILE: P7, R1, R2.


Piercing, 5lei/set. Fiecare set are cate un burghiu. Disponibile: -, 2, -, -, 5, 6, -, -, 9, -, 11, -,13, 14, 15, -, 17, 18, -, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, -, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37.

Sabloane1, 1.5lei/model. Modele disponibile: cap-schelet, model1, -, floricica1, flacara, romburi, floricica-intreaga, romb, libelula.



Foita fina[2x(L=9cm;l=4cm)], 1leu/bucata. Disponibile: 1, -, -, -, -, -, -, -.

Benzi decorative autoadezive(l=1mm), 2lei/buc. Culori disponibile: -, verde, - -, -, -, -, -, -, -, -.
Abtibilduri- pene, 1,5lei/buc. Disponibile: 1, 2, -, -, -, 6, -, 8, -, -.

 



Abtibilduri Hello Kitty, 2lei/buc. Disponibile: 1, -, 3, -, 5, 6, 7, 8.



Benzi pentru french, 2lei/set.
Lacuri pentru pictat Orkide(7ml), 3.5lei/buc. Disponibile: -, -, -, 05, -, 08, -, -, -, -, -, -, -, -, -, 21, -, -, -, -, -, -, -, -, 33, -, -, -, -, -, 42, 44, -, -, -, -, -, -, -, -.





Creion pentru modele, 3lei/bucata. Disponibile: portocaliu, -, -, roz, -, -, -, rosu.














Tratament pentru unghii Orkide(10ml), 3.5lei/bucata. Disponibile: calciu, -, -, -, -, -, intaritor (fara poza).
Ulei pentru cuticule, 6lei/bucata. Disponibile: lamaie, portocale, iasomie, pepene galben, levantica, miere, capsuni.
Cleste, 7lei/bucata.

Penseta strasuri, 3lei/bucata. Disponibil: -, model 2.

  



Instrumente pentru puncte din plastic, 4lei/buc. Disponibile: 1, 2, 3, 4, 5.
Culorile difera asa ca spuneti-mi numarul si nu culoarea



Pensule pentru aplicarea gelului, 5lei/bucata. Disponibile: 2, 4, 6, 8, 10, 12, 14.
Pensule pentru aplicarea pudrei, 7lei/bucata. Disponibile: -, 4, -, -, -, 12.

Pensule plate, 8lei/set.Pensule liniare, 7lei/set.
Set 5 bucati (4 pensule + instrument pentru punctat) - 12lei/set. Set 5 bucati (4 pensule + instrument pentru punctat) - 11lei/set. 


Set 15 pensule diverse, 20lei/set.
Acrilice Lidan(12x12ml), 37lei/cutie.Acrilice OUMAXI(12x12ml), 50lei/cutie.
Freza pentru manichiura si pedichiura pe baterii, 16lei/set. Setul nu contine baterii. 
Papuci de unica folosinta, 2lei/bucata. Culori disponibile: galben, verde, albastru, mov, roz.Deget pentru practica, 2lei/bucata.Margarete, 2lei/bucata. Culori disponibile: naturale, transparente.Tipsuri, 7lei/set. Setul contine 100de bucati. Disponibile: naturale, -, -.


Tipsuri naturale patrate, 25lei/set. Setul contine 500 de bucati.
Cleste pentru tipsuri,6.5lei/bucata. (Culorile pot varia)
Lipici cu pensula(10gr), 3.5lei/buc.
Lipici pentru unghii, 1leu/ bucata.


 
Placute pentru unghii. Sunt noi, dar daca vi se par zgariate este din cauza foliei de protectie lipite deasupra. Placutele disponibile sunt doar cele afisate mai jos.
( Afla aici cum se foloseste stampila cu placuta )
  • 3,50 lei placuta simpla din seria M
  • 3 lei placuta din seria B
  • 25 lei seria CK ( cele mari )
  • 0.50 lei stampila+razuitorul din plastic
  • 1 leu stampila+razuitorul din fier  



 

Placute pentru unghii seria M, 3,50 lei/ bucata. 







Placute mari seria CK - 25 lei / bucata. Dimensiuni: 14.5cm X 9.5cm


Related Posts with Thumbnails

382 comentarii:

«Cel mai vechi   ‹Mai vechi   1 – 200 din 382   Mai noi›   Cele mai noi»
diversechestii on 2 mai 2011 la 23:08 spunea...

Si cum fac o comanda? As dori niste oje pentru manichiura in apa. Ale mele se usuca prea repede.

Luiza on 3 mai 2011 la 09:00 spunea...

:) pai nu iti trebuie vreo oja speciala pentru manichiura in apa. poti folosi orice oja. si chiar daca se usuca prea repede, incearca sa ii tragi de margini ca se va intinde. Oricum,pentru orice comanda, da-mi un mail la macovei.luiza (@) gmail (.) com

Anonim spunea...

daca vreau sa comand?cum fac?si cum se plateste?

Luiza on 4 mai 2011 la 21:03 spunea...

Da-mi un email cu ce vrei sa iti trimit si cu adresa ta si eu iti trimit prin posta. Platesti la posta cand ridici coletul.

macovei.luiza (@) gmail .com

Anonim spunea...

buna!vreau si eu sa fac comanda poti te rog sa imi dai id-ul tau de mess,ar fi mult mai simplu asa.:)

Luiza on 21 mai 2011 la 09:25 spunea...

id-ul meu de mess dyavolytza17 :*

Daniela on 27 mai 2011 la 15:39 spunea...

vai ai niste preturi belea, sigur am sa fac comanda. cat de curand se poate :D

Anonim spunea...

buna!tiam trm un msj pe mail imp cu o poza..nu l-ai primit?asteptam un raspuns de la tine.ms

Anonim spunea...

add vanilla_kida
vreau si eu sa fac o comanda si nu stiu cum sa dau de tine :*

Luiza on 13 iunie 2011 la 23:50 spunea...

Buna catre Anonima care ma intreaba de mail-ul cu poza! :| da-mi, te rog, un indiciu cu ce mail mi-ai trimis poza si unde (pe gmail.com sau pe adresa cu id-ul de mess)? :*

Anonim spunea...

Buna Luiza. Sunt interesata in placute dar as vrea sa stiu cum sau unde as putea sa vad placutele la dimensiune mai mare pentru ca unele poze postate de tine nu se maresc.
Oana

Luiza on 20 iunie 2011 la 01:13 spunea...

Buna Oana! Am vazut si eu aceasta eroare si nu imi pot explica motivul. Trebuie sa le sterg si sa le pun iar, dar acum nu sunt acasa, abia maine seara o sa rezolv problema :( Imi pare rau!

Anonim spunea...

Sa nu-ti para rau. Am sa astept. Mai vroiam sa te intreb daca tu vinzi placutele doar la bucata sau si la set? In cazul in care le vinzi si la set imi spui cate bucati sunt in el si care ar fi pretul te rog?
Oana

Luiza on 20 iunie 2011 la 10:41 spunea...

Vand si la set si la bucata.
Un set contine o singura placuta, o stampila si un razuitor= 3.5lei (razuitor din plastic) sau 4lei (razuitor din fier)
O placuta separat costa 2.5lei

Anonim spunea...

Multumesc pentru raspuns. Ma gandeam ca vinzi si un set de "x placute". Am sa astept atunci pana reusesti sa pui din nou pozele. Sau daca iti este mai usor poti sa mi le trimiti pe mail. Daca nu poti nu este nicio problema pentru ca pot sa astept.
Oana

Luiza on 20 iunie 2011 la 14:59 spunea...

Cum vrei. Adauga-ma in lista de mess sau lasa-mi adresa ta de mail sau da-mi un mail ca esti tu si ti le trimit. eu peste 1-2h le schimb

Mihaela on 21 iunie 2011 la 00:57 spunea...

dragutza, ai si alte modele de placute?sau le-ai putea achizitiona? m-ar interesa modele mari, gen zebra..modele mai multe din seria m si s..gen m56, m57..sper ca ai inteles. astept raspuns

Luiza on 21 iunie 2011 la 10:24 spunea...

nu mai am si altele, iar de achizitioat nu gasesc genul acestea de placute. umblu peste tot dar nu au decat cu bxx. Am gasit intr-un loc cu mxx, dar numai ce am postat. Daca gasesc (asta la toamna ca o sa plec in vacanta peste 2 sapt) te anunt cu cea mai mare placere! :*

Anonim spunea...

Buna seara,
M-ar interesa acrilicele.Mai acceptati comenzi?

Luiza on 11 iulie 2011 la 23:20 spunea...

Buna, da mai accept comenzi daca imi trimiti maine un email sau pe mess.

Anonim spunea...

buna seara. m-ar interesa si pe mine niste produse. mai acceptati comenzi?

Anonim spunea...

Cand va fi disponibil setul de 15 pensule? ;;)

Anonim spunea...

poti sa mi dai id tau te rog?eu sant din curtea de arges si as vrea si eu sa comand kte ceva.multumesc mult

Luiza on 29 iulie 2011 la 19:17 spunea...

Setul de 15 pensule va fi disponibil din septembrie (maxim 15septembrie).

Id-ul mai este dyavolytza17 insa va voi da add in septembrie, cand ajung acasa pentru ca momentan sunt in vacanta!:*

Anonim spunea...

Cine plateste transporturile?

Anonim spunea...

cum fac sa vb . dami nr tau sau ti-l dau pe al meu

Luiza on 26 august 2011 la 17:54 spunea...

transportul il plateste cea care face comanda. Transportul este 8lei indiferent de valoarea comenzii.

Daca vreti sa vorbiti cu mine, un mail la macovei.luiza @ gmail . com sau pe adresa de mess dyavolytza17 (dar pana pe data de 10 septembrie nu ma gasiti pe mess)

Anonim spunea...

pirceing pt unghii ai ?

Luiza on 9 septembrie 2011 la 22:56 spunea...

Momentan nu, sper ca pe viitor sa gasesc. :)

Anonim spunea...

m-ar interesa si pe mn sa stiu daca mai ai aparat pt manichiura si pedechiura

Luiza on 11 septembrie 2011 la 22:44 spunea...

Eu marti voi merge sa innoiesc stocul. Cu siguranta voi gasi si aparat si voi cumpara :) Dar miercuri cel tarziu le voi publica!

Anonim spunea...

cand va fi disponibil setul de 15 pensule

Luiza on 12 septembrie 2011 la 22:26 spunea...

sper ca saptamana aceasta sau cel tarziu saptamana viitoare

Anonim spunea...

setul de 15 pensule nu l-ai gasit?cand va fi disponibil

Luiza on 13 septembrie 2011 la 23:35 spunea...

Sper ca saptamana viitoare, asa mi s-a spus!

Cristina spunea...

Buna. spune-mi si mie,te rog frumos,cand vor fi disponibile instrumentele pt puncte,cele de plastic? multumesc :)

Luiza on 17 septembrie 2011 la 22:10 spunea...

le am, insa n-am apucat sa le public pt ca sunt plecata din buc. incearca maine seara sau luni :)

Cristina spunea...

ok,multumesc frumos. si eu o sa plec cateva zile din Buc,ma duc acasa la munte. cand revin as vrea sa ne intalnim sa iau de la tine niste sclipici si instrumente de pictat. o zi frumoasa :*

lolythaa on 24 septembrie 2011 la 12:07 spunea...

Buna ! ti-am dat add pe mess dar nu mi-ai dat accept . sunt din Bucuresti si as vrea sa comand cate ceva . cum dau de tine ?

Anonim spunea...

as dori si eu niste oja care se crapa cum fac

Luiza on 24 septembrie 2011 la 23:22 spunea...

da-mi un mail sau adauga-ma in lista de mess sa vorbim.

Adina Aruştei on 25 septembrie 2011 la 14:27 spunea...

Buna! cum procedezi pentru comenzile din Bucuresti? ai un loc de intalnire - unde? - sau expediezi colete?
lasa-mi te rog o adresa de e-mail sau date de contact
merci

Luiza on 25 septembrie 2011 la 16:57 spunea...

da-mi un mail la macovei.luiza @ gmail. com sau add la dyavolytza17 si vorbim acolo mai multe

iuliana spunea...

buna luiza, felicitari pentru blog....as avea o itrrebare pentru tine, ai incercat pictura cu culori acrilice pe unghia naturala? si daca da, ce parere ai despre ea?

Luiza on 27 septembrie 2011 la 13:19 spunea...

Buna iuliana. Multumesc mult :*
Da, le-am incercat numai pe unghia naturala (nu sunt adepta unghiilor false) si chiar sunt foarte multumita de ele. Am cateva modele postate. Le poti vedea in partea drepta, la categorii -> acrilice.
Desi seamana cu tempera, sa stii ca nu sunt acelasi lucru. http://unghiipictate.blogspot.com/2010/06/unghii-pictate-cu-tempera.html
Sper ca ti-am fost de folos. :*

iuliana spunea...

ms frumos...vroiam sa ma apuc si eu de pictat unghii...din pura pasiune...asa am gasit blogul tau care este ff interesant..am vazut ca ai multe produse de vanzare, la un pret f bun...ma intereau pensulele si culorile acrilice in principal...dar...st indisponibile :(...

Luiza on 27 septembrie 2011 la 17:50 spunea...

pentru pensule incearca spre sfarsitul saptamanii, poate o sa le gasesc. :)

iuliana spunea...

ok...ms frumos

Anonim spunea...

asi dori un nr. de tel.pt. comenzi

Luiza on 30 septembrie 2011 la 20:48 spunea...

Te rog sa-mi dai un mail in care sa mi-l ceri.
Multumesc!

Anonim spunea...

setul de 15 pensule o sa mai fie disponibil

Luiza on 5 octombrie 2011 la 21:01 spunea...

da, sper ca saptamana viitoare, cel tarziu!

andreea spunea...

mi-ar placea daca ai gasi matrite pt modele pt toata unghia, mai ieftine decat cele de la konad, si oja pt modele separat, adica mai groasa, tot la un pret mai avantajos.
si astept inca pierce de unghie:D

Luiza on 14 octombrie 2011 la 23:46 spunea...

O sa incerc pe cat posibil sa aduc tot ce mi-ai cerut! :*

Anonim spunea...

Buna,as vrea sa stiu cu lichidu pentru acrylic ce se face ?

Luiza on 15 octombrie 2011 la 09:22 spunea...

lichidul acrilic se foloseste impreuna cu pudra acrylica atat pt crearea modelelor cat si a unghiilor

cLyyy0 spunea...

cu plata in cont trimiti?

Luiza on 17 octombrie 2011 la 13:11 spunea...

nu am trimis, dar daca vei tu, asa iti trimit :)

Anonim spunea...

buna ... imi spui te rog frumos adressa ta d e-mail ? :D

Luiza on 28 octombrie 2011 la 20:32 spunea...

macovei.luiza(@)gmail(.)com

Mihaela on 1 noiembrie 2011 la 05:44 spunea...

acum am vazut ca ai bagat modele noi de placute si acum sunt indisponibile.. :(((

Luiza on 1 noiembrie 2011 la 08:44 spunea...

Placutele simple sunt disponibile toate, indisponibile sunt seturile cu oja! :*

rasfatzata spunea...

Buna! As dori sa te intreb unde mai exact stai in Bucuresti pentru ca m-ar interesa cateva chestii din ce ai la vanzare :) Te pup

Luiza on 3 noiembrie 2011 la 18:39 spunea...

Unde iti este tie mai usor :) nu am o locatie fixa! :*

Mihaela on 5 noiembrie 2011 la 22:54 spunea...

ma interesau f mult placutele pt french.. cand or sa devina iar disponibile?

Luiza on 6 noiembrie 2011 la 07:07 spunea...

Prea curand nu cred, pentru ca ieri am fost sa caut si mi s-a spus ca nu cred ca vor mai aduce. Insa o sa mai incerc, poate mai gasesc.

Anonim spunea...

Buna
As vrea sa comand cateva produse. Le voi scrie pe mail, dar inainte as vrea sa te intreb daca se poate sa le comand acum si sa le expediezi doar in data de 14 noiembrie (sunt din Sibiu). Adriana. Multumesc.

Luiza on 8 noiembrie 2011 la 21:45 spunea...

Sigur ca poti! le expediez cand vrei tu, insa sa-mi spui ce produse sa le pun separat! :*

Anonim spunea...

As vrea si eu sa comand o stampila si cateva placute...dar vreau sa te intreb daca trebuie oja speciala.mersi:*

Luiza on 10 noiembrie 2011 la 19:00 spunea...

In peincipiu iti trebuie o oja mai groasa, insa poti achizitiona si setul cu oja, pentru siguranta, la 7lei.

Anonim spunea...

vreu si eu sa fac o comanda! add pufi43

Andreea spunea...

buna!As vrea si eu sa fac o comanda dak se poate:d add andreea_scumpika96 Ms fms!

Anonim spunea...

sa inteleg ca setul de 15 pensule este disponibil acum :D ?

Luiza on 14 noiembrie 2011 la 21:34 spunea...

da :P

roxana on 17 noiembrie 2011 la 12:06 spunea...

Buna Luiza, ti-am trimis si eu o comanda pe mail, astept un raspuns. Mc frumos.

Mihaela on 20 noiembrie 2011 la 07:34 spunea...

am vazut ca ai piercinguri pentru unghii, poti sa-mi spui te rog cum se da gaura pentru un piercing?!

Luiza on 20 noiembrie 2011 la 09:54 spunea...

cu burghiul din dotare, acel instrument din fier care e rasucit intr-un capat, il invarti. o sa postez un filmulet de pe youtube cat mai curand.

Anonim spunea...

Buna,as vrea si eu o stampila,dar sa fie buna,profesionala,pentru ca am cumparat 2 la fel ca modelul pe care il ai si nu ramane nimic pe stampila,si am luat si oja speciala.Multumesc.

Pisik on 27 noiembrie 2011 la 12:17 spunea...

Buna,

Ai cumva disponibile si ceva produse speciale pentru Craciun? Ma refer aici la abtibilde, placute ...

Merci

Alexandra spunea...

buna!:*am o intrebare.petru manichiura in apa trebuie oja speciala?eu am incercat cu o oja obisnuita si nu mi-a iesit.

Luiza on 27 noiembrie 2011 la 20:54 spunea...

eu am folosit doar oja speciala, mai subtire. :)

Luiza on 27 noiembrie 2011 la 20:59 spunea...

@ Gabriela: momentan nu :(( dar sper sa gasesc saptamana asta.. mieercuri-joi :|

Anonim spunea...

buna!matrite cu modele pt french ai????ms,astept raspuns

Luiza on 4 decembrie 2011 la 21:52 spunea...

nu mai am :( si nush daca voi mai gasi

Anonim spunea...

Freza pt unghi e doar 15 lei?

Luiza on 5 decembrie 2011 la 21:10 spunea...

da :D

andreeat spunea...

Buna imi poti spune cum fac comanda?

Luiza on 10 decembrie 2011 la 18:46 spunea...

da-mi un mail la adresa care este scrisa sus, la inceputul articolului.

Anonim spunea...

as vrea si eu stampila si toate placutele pe care le aveti. se poate?

Luiza on 11 decembrie 2011 la 10:08 spunea...

da-mi un mail si vorbim. :*

Anonim spunea...

Buna,ma intereseaza si pe mine mai multe chestii ,cum puteam comunica ??

Luiza on 20 decembrie 2011 la 09:24 spunea...

buna! pe mail sau pe mess, toate detaliile sunt trecute in prima parte a articolului. :*

Anonim spunea...

buna vreau sa fac o comanda....cand se poate?

Luiza on 27 decembrie 2011 la 18:16 spunea...

buna! dupa 2 decembrie. :*

Anonim spunea...

Buna Luiza !Am citit la inceputul blogului ca iti putem sugera anumite produse care nu se gasesc pe site si de care avem nevoie...papuci de unica folosinta pt. pedichiura si dozator de acetona :* crezi ca poti face rost de ele ?

Luiza on 28 decembrie 2011 la 09:32 spunea...

Buna! Foarte bine ca mi-ai spus. Voi merge dupa anul nou sa caut. Insa cu siguranta voi gasi. Nu stiu sa-ti dau un pret, in caz ca ai vrea sa stii. O sa te anunt dupa sarbatori, eventual mai urmaresti tu aceasta pagina. :* si La muuulti Ani!!!

ALINA spunea...

as vrea si eu o comanda cat mai repede in ianuarie.am trimis cererea de prietenie pe mess ,azi 28-12-201 la 20-09.pot trimite comanda pe adresa de mess?costelvintila71.....
la multi ani!un an nou mult mai bun decat acesta!

adynaadina25 on 30 decembrie 2011 la 21:35 spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

buna luiza ma numesc sorina sunt din constanta si asi vrea sa fac si eu comande de cateva produse spunemi de cand pot sati trimit comanda? si anca ceva tacsa de 5lei este valabila si an alte orase su doar an bucuresti

Anonim spunea...

Buna ziua! Sunt Sorina, sunt din Constanta, as dori sa stiu cand pot face o comanda si daca sunt din Constanta se modifica cu ceva pretul la livrare? La multi ani!

Luiza on 2 ianuarie 2012 la 23:34 spunea...

voi incepe sa preiau comenzile de luni, 9.12.2012.

Oja crapacioasa este cam la fel ca cea verde. sa-mi spui ce culori te-ar interesa. O sa fac un articol si cu oja respectiva.

La multi ani!!!

Anonim spunea...

Buna sh LA MULTI ANI si un an nou fericit:*! As vrea sa comand si eu cateva produse...si m-ar interesa Instrumentele pentru puncte din plastic ... vor mai fi disponibile? Si vreau sa te intreb daca treaba asta e chiar serioasa....adik ... sa stiu daca pot avea incredere .,,, stiu o multime de persoane care au comandat pe internet si au luat o mare teapa... si apoi si cele care au dat teapa ... au avut parte de surprize:))

Luiza on 4 ianuarie 2012 la 10:56 spunea...

treaba este pe cat se poate de serioasa. iti garantez :)
instrumentele vor mai fi disponibile.. insa cam peste 2 3 saptamani, poate mai devreme.... depinde cum le gasesc :*
La multi ani si tie si numai bine in noul an!!! :*

rasfatzata spunea...

:) garantez si eu ca Luiza e super serioasa si de incredere... asa ca nu-ti mai face griji :* la multi ani!

Luiza on 4 ianuarie 2012 la 11:19 spunea...

multumesc mult iulia! :* La multi ani!!!

Unknown on 4 ianuarie 2012 la 12:41 spunea...

si eu garantez pentru Luiza:D:)

Luiza on 4 ianuarie 2012 la 13:13 spunea...

Multumesc fetelor!! :*

Anonim spunea...

buna luiza ma numesc sorina sunt din constanta si asi vrea sa fac si eu comande de cateva produse spunemi de cand pot sati trimit comanda? si anca ceva tacsa de 5lei este valabila si an alte orase sau doar an bucuresti! Te rog dami un raspuns! Sorina

Luiza on 4 ianuarie 2012 la 15:39 spunea...

Buna Sorina! Voi da drumul la comenzi de luni, 9.01.2012. Nu exista nicio taxa de 5lei. Transportul este 8lei, indiferent de oras si de volumul sau valoarea comenzii.
:*

Anonim spunea...

In cat timp ajung?

Luiza on 6 ianuarie 2012 la 22:37 spunea...

cam in 3-4zile.

Anonim spunea...

Buna as dori sa fac si eu o comanda se mai poate

Luiza on 7 ianuarie 2012 la 18:20 spunea...

Buna, da se mai poate.. :)

Claudia spunea...

Cum procedez pentru comanda

Luiza on 8 ianuarie 2012 la 16:55 spunea...

da-mi un mail la adresa de contact. ai mai multe detalii la inceputul articolului.

Adela spunea...

Esti cea mai tare!!!!!!!!!! Multumesc mult pentru produse!!!!! Fetelor fara nicio retinere, comandati! E fte serioasa Luiza. Multumesc ink odata, Te pup :*************

Anonim spunea...

Buna Luiza! Ai rezolvat ceva cu papucii de unica folosinta ?:*

Luiza on 11 ianuarie 2012 la 21:49 spunea...

Buna, da! i-am luat, insa nu i-am publicat pentru ca nu stiam cate perechi vrei si sa nu raman fara ei. Da-mi un mail te rog. (nu te-am anuntat pana acum ca nu mai stiam cine mi-a spus de papuci). :*

Anonim spunea...

Atat de multe persoane care intreaba cum te pot contacta ori cum pot efectua o comanda.....Persoane care pur si simplu nu citesc!!! Te-ai repetat de N ori!!! Luiza felicitari pentru rabdarea ta!

Luiza on 19 ianuarie 2012 la 13:34 spunea...

pentru un lucru atat de minor ... ;)) Ms mult!!! :*

Adela spunea...

Multumesc mult :D! Te pup si abia ast s te mai `stresez` cu alte comenzi :)))

cory nail art on 20 ianuarie 2012 la 14:47 spunea...

Buna!Cand crezi ca mai poti avea Acrilice? Caut de mult timp si nu gasesc pe nicaieri .Mersi!

cory nail art on 20 ianuarie 2012 la 14:55 spunea...

Si setul de 15 pensule cand le vei mai avea ? As vrea si eu :)

Luiza on 20 ianuarie 2012 la 15:51 spunea...

Buna Cory!
Pensulele le voi avea cam in 2-3 saptamani, iar acrilice am, sunt putin diferite de acestea si sunt la 30 de lei, nu am mai gasit la 20. Nu am timp sa postez noile produse/poze pt ca suntt in perioada cu avalansa de examene si maine e posibil sa fie ultimul daca am noroc ;))
Asta inseamna ca... duminica seara sau luni voi posta produsele. :)

:* o zi buna!!!

Anonim spunea...

imi poti spune de unde le cumperi din Bucuresti ???

Laura on 22 ianuarie 2012 la 13:01 spunea...

culorile acrilice pentru manechiura unt aceleasi folosite la pictura??

cory nail art on 22 ianuarie 2012 la 13:28 spunea...

Ok multumesc.Este perfect cam in 2-3 saptamani pot face si eu rost de bani.Ne auzim atunci :)

Luiza on 22 ianuarie 2012 la 14:45 spunea...

Laura, nu sunt aceleasi, daca o sa cauti pe mine pe blog, o sa gasesti un model facut cu cele pentru pictura si o sa vezi cum arata. Apoi te uiti la unul facut cu acrilicele. :D Sunt mai multe diferente.

Laura on 22 ianuarie 2012 la 15:15 spunea...

pai exista culori acrilice speciale pentru manechiura??k am gasit culori acrilice pentru pictura....care se folosesc la tablouri sunt tot in tuburi asemanatoare cu cele dupa blog si nu intelegeam daca sunt bune sau nu.nu gasesc niki un raspuns pe net si ma gandeam k ma poti ajuta tu :D multumesc :*:*:*

Luiza on 22 ianuarie 2012 la 18:07 spunea...

au alte ingredinte. caci la culorile pt pictat pe panza chiar daca dai cu lac incolor peste, tot se duce la primul contact cu apa... pe cand cele de manechiura.. nu sunt asa.. tin si o sapt pe unghii. :) daca mai vrei vreun raspuns iti ofer, sper ca m-am facut inteleasa ;))
Te pup !!!

Laura on 22 ianuarie 2012 la 21:27 spunea...

:D da am inteles. ce ar trebuie sa scrie pe cutia lor??speciale pentru manechiura ?orikm iti multumesc mult pentru raspunsuri :*:*

Luiza on 23 ianuarie 2012 la 11:14 spunea...

pai.. sa nu scrie ca e pt pictura .. ca de obicei, pe cele care-s pt pictat (desenat) scrie pe ele.... pe asta nu scrie... decat acrylic... nush.. :|

VILCU ION on 23 ianuarie 2012 la 17:07 spunea...

ai cumva si stampile modele cu dantela?

Luiza on 23 ianuarie 2012 la 17:37 spunea...

nu am.. am doar cu modele mici.. :( sper sa gasesc in viitor, pentru ca eu le caut :)

Anonim spunea...

vreau si eu produse cum procedez?

Luiza on 23 ianuarie 2012 la 17:54 spunea...

da-mi un mail la adresa de contact.. sau add la adresa de mail (vezi in prima parte a articolului mai multe detalii)

Anonim spunea...

as vrea sa stiu daca dau comanda azi in cate zile o primesc?
sunt din Rm. Valcea

Luiza on 24 ianuarie 2012 la 16:43 spunea...

cam in 3 zile

Anonim spunea...

buna asi vrea si eu sa comand unele produse cum pot sa iau leg cu tine?

Anonim spunea...

cand vor fi disponibile setul de 15 pensule si acrilice la 20 lei. as vrea sa fac si eu comanda

Luiza on 26 ianuarie 2012 la 16:50 spunea...

Setul de 15 pensule cam in 2 saptamani... iar acrilicele la 20 lei..nush , o sa merg sambata sa vad daca gasesc..

Iar pentru a lua legatura cu mine, fara suparare, dar cititi, va rog, inceputul articolului, nu e mult, 10 randuri.

Da-ti-mi mail la adresa de contact sau add la adresa de mess.

Anonim spunea...

da daca sunt din chsinau pot sa dau si eu comanda ?

Luiza on 26 ianuarie 2012 la 21:45 spunea...

da, doar ca transportul va fi mai mare, tre` sa ma interesez la posta

Anonim spunea...

am si eu o propunere pentru tine daca nu-i cu suparare.... m-ar interesa si pe mine daca gasesti pe la magazinele de unde cumperi tu
-diluant(dizolvant)pentru oje ingrosate
-margarete(mostrar)pentru culori sau modele pe unghii
eu la mine in oras nu gasesc nici pensule, nici diluant nici altceva ce tine de nails art. mersi

Anonim spunea...

vreau sa te intreb daca ai testat ambele feluri de acrilicele si care sunt mai bune cele la 20 sau la 30 de lei...si daca sunt bune de ceva pensulele(ma refer daca au parul bun).te rog sa imi raspunzi sincer. mersi

Anonim spunea...

am nevoie urgenta de pensule. te rog sa le gasesti cat mai repede.te saluta andrada

Luiza on 27 ianuarie 2012 la 09:45 spunea...

In legatura cu dizolvantul pentru oja, o sa ma interesez maine cand voi mai merge dupa produse, iar cand ai spus margarete (mostrar)nush la ce te-ai referit.. :| Nu e nicio suparare ca mi-ai spus, din contra, chiar ma bucur.. :*

Referitor la acrilice... eu le folosesc pe cele la 20 de lei care au capacele colorate, eu sunt foarte multumita de ele, sunt cremoase si culorile foarte aprinse. Si cele cu capac alb sunt bune, le foloseste o prietena de-a mea. :) Pe cele l-a 30 nu le-am foloset, insa am desfacut una doar sa-i vad consistenta si par la fel, n-am vazut nicio deosebire, poate ca sunt putin mai "moi"... si le aplici mai usor pe unghii. Eu pensulele le filosesc de vreo 2 ani..si sunt la fel cum le-am cumparat, daca ai grija de ele.. nu am avut nicio pb cu parul vreo uneia.. :| am fost cat de sincera am putut..nu am niciun interes sa te mint doar ca sa le vand :)

Eu o sa incerc sa gasesc cat mai repede setul de 15pensule, insa ultima data asa mi s-a spus.. cam in 2-3 saptamani..si a trecut abia o saptamana... :)

O zi buna va doresc!!! Si sper ca am fost explicita ;))

Anonim spunea...

pentru a face modele pe unghii cu vopsea acrilica mai trebuie si alta solutie ? am vazut pe you tube cum bagau pensula in ceva.. acum nu stiu daca era apa sau altceva

Luiza on 27 ianuarie 2012 la 13:07 spunea...

posibil era apa :) daca era prea groasa vopseaua.. sa o mai inmoaie.. eu, daca vad ca nu se aseara bine pe unghie.. bag in acetona :D

Anonim spunea...

Oare bastonase (tuburi) fimo nu veti putea posta pe site? Mi-ar fi trebuit mai multe si nu avea rost sa iau mai multe rotite.

Luiza on 28 ianuarie 2012 la 15:20 spunea...

nu am decat la roata sau cele la pungulita.. :) poti sa-mi spui din cele la pungulita pe care le vrei si de cate ori.. da-mi add pe mess si vb acolo mai multe detalii :)

Anonim spunea...

Multumesc de raspuns. Ma hotarasc eu zilele astea ce imi comand pentru ca am mai luat odata de la tine si am fost multumita.

Anonim spunea...

buna mar interesa si pe mine cand este disponibila lampa uv

Luiza on 11 februarie 2012 la 14:37 spunea...

Buna. sper ca saptamana viitoare, nu stiu sigur.

Anonim spunea...

multumesc de raspuns poti sa lasi un mesaj cad adunci lampa si sa pui una deoparte ca o vreau sigur si te voi contacta eu. multumesc de intelegere

Andreea spunea...

Buna, ai gasit cumva si matrite de genul asta: http://www.youtube.com/watch?v=9c8YTe0xSV0&feature=related ?

Luiza on 17 februarie 2012 la 10:36 spunea...

Buna! Nu am gasit :(

Anonim spunea...

Instrumente pentru puncte (Cele din plastic) sunt pe marimi? Inca ceva, cand vei mai avea alte culori pt oje pt stampile?

Luiza on 18 februarie 2012 la 13:33 spunea...

Instr din plastic sunt pe marimi, iar despre ojele pentru stampila nu stiu ce sa-ti zic :| prea curand nu cred. :)

cory nail art on 18 februarie 2012 la 17:46 spunea...

Buna!Culorile acrilice se sterg cu acetona?Sau cu divolvant special? Mersi :)

Luiza on 18 februarie 2012 la 18:28 spunea...

Buna! Cu acetona ... pudra acrilica trebuie cu solutie. :)

Adela spunea...

Abia astept comanda de la tineeeeeeeeeeeeee!!!! Te pup scumpa :*:*:* !!!

Adela spunea...

A meritat asteptarea, la fel ca in celelalte dati!
Imi plac mult toate, dar mai ales surpriza care mi-ai facut-o:P! Te pup scumpa si multumesc mult :********

Anonim spunea...

WOOw ce preturi! Fetelor asta undei in Moldova sau Romania

Luiza on 24 februarie 2012 la 23:01 spunea...

Romania ;))

Andreea spunea...

buna Luiza! ti-am trimis si eu un mail. sper sa il vezi si sa imi raspunzi:*:*

Anonim spunea...

vreau sa comand

Luiza on 29 februarie 2012 la 23:38 spunea...

te ajut cu mare placere :)

ingerash-mic spunea...

buna as vrea sa comand praf acrilic si ma intrebam de cat trebuie sa fie comanda minima

Luiza on 2 martie 2012 la 23:05 spunea...

poti face comanda de cat vrei, nu exista suma minima :)

Anonim spunea...

Buna! Am si eu intrebare: Tuburile cu acril 3D (oja) se pot folosii si pe unghii cu gel? Si daca da, inaintea carui strat de gel (sau dupa) se poate folosii? Multumesc!

Luiza on 3 martie 2012 la 12:13 spunea...

Se pot aplica si pe unghiile cu gel, insa dupa ce ai terminat de aplicat gelul. :*

Anonim spunea...

Multumesc mult!

Adelina spunea...

Buna, a-si avea si eu doua intrebari... m-am tot uitat pe diverse siteuri dar din pacate am intrat mai tare in ceata:(
Inainte de a aplica acrylul pe unghie este nevoie sa dai cu ceva?
Si a doua,dupa ce ai terminat de aplicat acrylul se pileste unghia si se da cu ceva peste?

Anonim spunea...

pe cand primesti culori acrilice Lidan ?

Luiza on 3 martie 2012 la 21:57 spunea...

Referitor la intrebarile cu pudra acrilica... eu nu folosesc, nu pun unghii de niciun fel, insa am gasit aici http://www.unghiifalse.biz/instructiuni-utilizare-set-acril.html ceva detalii despre aplicarea pudrei

Acrilice lidan, nu cred ca prea curand, a altele, insa trebuie sa le postez zilele astea. :)

Andreea spunea...

Buna.Ai gasit cumva placute tip Konad, dar chinezesti ?

Luiza on 6 martie 2012 la 00:23 spunea...

inca nu.. :|

Anonim spunea...

ce gramaj au culorile acrylice cele la set cu 30 de lei sunt acelasi gramaj ca si cele lidan sau mai mici?

Luiza on 13 martie 2012 la 09:09 spunea...

au acelasi gramaj

Anonim spunea...

cand o sa mai aduci roata cu perle?dar perle mai mari gasesti? :))

Luiza on 18 martie 2012 la 13:15 spunea...

nu siu cand voi mai aduce si nici daca voi gasi mai mari nu stiu.

alessya spunea...

buna!vreau si eu sa iau de la tine produse .. ti-am dat add pe mess , sper sa intrii kt mai curand .. dar mai intai vr sa te intreb daca gelurile sunt de calitate .. daca se crapa ,etc..puuup:8

Luiza on 19 martie 2012 la 09:03 spunea...

Eu nu folosesc geluri... nici nu pun unghii, insa n-am avut plangeri pana acum.. :|

Alessya spunea...

Buretzei din aia mici pt french ninsoare ai???

Luiza on 19 martie 2012 la 22:18 spunea...

nu ;)) dar pe aia ii poti face si dintr-un burete de bucatarie :P

Anonim spunea...

Buna as vrea sa comand cateva chestii de aici . Tocmai ti-am bagat id-ul in lista si sper sa intri cat mai repede.

Anonim spunea...

Buna se poare comanda din strainatate?¿ sper sa ma contactezi cat mai repede posibil ti-am lasat un nr de contact pe adresa ta de messenger Ionut

Anonim spunea...

Matrite din silicon mai aduci ?

Luiza on 26 martie 2012 la 07:19 spunea...

da, la sfarsitul saptamanii.

Adelina spunea...

Buna ziua,voiam sa va intreb daca mai aduceti pensule pentru acryl?

Luiza on 29 martie 2012 la 14:34 spunea...

da, sambata :)

georgiana spunea...

buna, cand crezi ca aduci culorile acrilice la set, cele de 30 lei , ca a-si vrea si eu 2-3 seturi. multumesc:)

Luiza on 4 aprilie 2012 la 15:30 spunea...

Buna Georgiana, voi cauta saptamana asta care vine, daca nu gasesc, dupa Paste sigur.

georgiana spunea...

multumesc, le astept cu nerabdare.

ingerash-mic on 8 aprilie 2012 la 21:12 spunea...

buna...uite am comanda pregatita dar nu mai imi merge nici mess-ul nici mailul ( probleme cu parola ) cum putem face?

Luiza on 9 aprilie 2012 la 00:52 spunea...

0755 27 90 03 - ma poti suna maine... sau sa-mi lasi un sms.

ingerash-mic on 11 aprilie 2012 la 19:58 spunea...

buna...ms pt produse si nu in ultimul rand pt micul cadou care mi-a placut foarte mult ... poop

Anonim spunea...

Buna! Am si eu cateva intrebari:1.Cum se aplica tipsurile?
2.Comanda o trimiti prin posta? 3.Cat costa transportul? O zi buna!

Anonim spunea...

Se pot taia tipsurile?

«Cel mai vechi ‹Mai vechi   1 – 200 din 382   Mai noi› Cele mai noi»

Trimiteți un comentariu