3 mai 2011

Benzi decorative si Fimo



Nu credeam ca benzile decorative se folosesc atat de usor. Dar nici ca floricelele Fimo sunt atat de rezistente pe unghii.
Modelul este facut de o prietena. :) Sunt foarte incantata de creatia ei. :)

Spuneam ca benzile decorative se folosesc foarte usor, pentru ca au o parte care se lipeste pur si simplu, fara sa fii nevoita sa pui lac incolor, cum m-am chinuit eu cand am folosit beteala pe care nici nu am lipit-o cum trebuia.

Despre floricelele fimo am doar cuvinte de lauda. Sunt preferatele mele si mi se pare ca fac unghiile sa fie atat de diferite. Se lipesc foarte usor cu lac incolor.
Figurinele Fimo, in general, nu sunt deloc incomode pe unghii, pentru ca sunt foarte foarte subtiri si nu deranjeaza cu nimic.
Sclipiciul a fost aplicat foarte simplu cu pensula evantai.
La finalul pedichiurei, a aplicat un strat de lac incolor pentru fixarea floricelelor, a sclipiciului, dar si a benzilor decorative.
Sper sa va placa si voua creatia ei.
Astept modele si din partea voastra.
Va pup!
Multumesc Monica!
Related Posts with Thumbnails

2 comentarii:

un necunoscut on 8 iunie 2012 la 16:39 spunea...

din ce se fac floricelele fimo?

Luiza on 8 iunie 2012 la 17:36 spunea...

sunt dintr-un cauciuc moale

Trimiteți un comentariu