15 iun. 2010

Model pedichiura



De obicei, nu-mi place sa am la maini si la picioare acelasi model, doar sa fie de nuante apropiate, adica sa nu am verde la picioare si roz la maini. Asa ca, la picioare am ales un model gen french, foarte simplu si elegant, zic eu.

Aveti nevoie de:
1. lac protector;
2. doua lacuri colorate;
3. sabloane pentru unghii;
4. un lac cu pensula subtire;
5. un lac incolor/ cu sclipici.

Pasi:
1. aplicati un strat incolor si asteptati sa se ususce bine-bine;
2. aplicati lacul colorat (albastru in cazul meu);3. dupa uscarea completa a lacului, spun completa, pentru ca in momentul in care veti aplica sabloanele si va trebui sa le desfaceti, sa nu luati cu tot cu lac. La unghiile mele (:D) am folosit sablon doar pe unghia mare, iar la celelalte am desenat french-ul si punctele cu pensula subtire a unui lac pentru pictat. Despre folosirea acestor sabloane, gasiti detalii aici.4. dupa uscare completa a modelului, am aplicat un strat de sclipici.

Ce am folosit eu:
1. lac protector Maybelline, numarul 20, la un pret de 17lei;
2. baza: lac de unghii Gabrini, numarul 34, la un pret de 2,5lei;
3. lacul de pe unghia mare: oja Natty, numarul 303, la un pret de 2,5lei;
4. lacul de pe celelalte unghii: oja Miss Carolyne, numarul 101, la un pret de 4lei;
5. sclipici: lac de unghii FOF, numarul 46, la un pret de 12lei;
6. sablon: 3lei.



Pentru acest tip de pedichiura am asortat unghiilor de la maini acest model.
Timp: 20minute.



Succes si astept poze.


Related Posts with Thumbnails

6 comentarii:

Anonim spunea...

ces cu unghiutele alea mici la picioare:)):)):))))????

Anonim spunea...

nu toata lumea e perfecta k tine... mie mi se par f normale unghiutele si modelul dragut

Anonim spunea...

Mi-am facut acelasi model ca al tau

Luiza on 2 august 2012 la 13:01 spunea...

super.. vreau sa vad poze :)

Ioana Diana Constantin on 6 iunie 2013 la 01:35 spunea...

ba.. scuza-ma ! dar si eu care sunt foarte nepriceputa le-as face mai bine ca tine ! Adica, nimic de zis apreciem cu totii stradania, dar e jenant pentru tine sa postezi ca model pentru ceilalti asemenea unghii, cu asemenea model. Sper ca pe viitor sa-ti iasa mai bine..

Ioana Diana Constantin on 6 iunie 2013 la 01:37 spunea...

Buna.. scuza-ma ca-ti spun dar si eu care sunt foarte nepriceputa in ceea ce priveste pictura, mai ales pictura pe unghii le-as face mai bine.. Nimc de zis, apreciez stradania, dar cred ca nu te poti prezenta cu asemenea model de unghii ca exemplu pentru celelalte fete care incearca sa invete ceva din tutoriale.. ca de asta le cauta pe net ! Sper ca pe viitor sa te descurci mai bine..

Trimiteți un comentariu