18 dec. 2011

Lac de unghii mat- Avon (1)


Imi doream de cand am auzit ca exista. :) Cand le-am vazut in catalogul de la avon (nu sunt o fana a produselor Avon, dar nici nu le dau la o parte), nu m-am putut abtine sa nu-mi cumpar. Era oferta, doua oje la 20 de lei, asa ca am profitat si mi-am luat doua: negru si mov. In catalogul actual am vazut ca este 12lei, iar pretul real ar fi 21 :-j
Astazi am sa va arat poze cu cea neagra. Fara sa le fi folosit, cel mai mult ma incantat gandul la cea neagra. Imi imaginam ca se va vedea exceptional pe unghii. Si am zis sa iau si mov, ca sa fie doua in total. Acum, daca as putea sa schimb, mi-as fi luat albastru sau gri. 
Nu zic ca nu e frumoasa, dar nu mi-o imaginam asa ;)) Stiu ca niciodata nu se potriveste realitatea cu imaginatia, dar cred ca se putea mai bine. ;))
Cand am aplicat-o prima data pe unghie, cateva secunde am fost foarte dezamagita si imi ziceam: "Daca asta e mata, inseamna ca ....!!!" pana s-a uscat (dureaza cam 10-20 de secunde pana se usuca). Asta e un avantaj, as spune eu.
Ca orice produs, are si dezavantaje. Pozele sunt facute a doua zi dupa ce m-am dat cu ea si, dupa cum vedeti, nu tine prea mult pe unghii, dar depinde si cate straturi aplicati. 
Eu am aplicat 2 straturi, pentru ca nu o dadusem uniform pe toate unghiile, mai ramasese urme si ca sa fie frumos, am mai aplicat un strat. ;))
Ca sa fiu sincera, la pret nu mi se pare mult, avand in vedere ca are 12ml.

Voi ce parere aveti?
Va place? Ati folosi o astfel de nuanta?
Dar despre lacurile de unghii de la Avon ce parere aveti?
Va puuuuppppp!!!

Related Posts with Thumbnails

11 comentarii:

cory nail art on 19 decembrie 2011 la 11:43 spunea...

Buna!Si eu mi-am luat oja neagra mata de la AVON si nu stiu cum dar poate nu stiu eu sa o aplic cu m trebuie,dar sunt portiuni de pe unghie in care oarecum se crapa.E ciudat,pentru ca nu mi sa mai intamplat pana acum la nicio oja.
Tu ai vreo ecplicatie?Ti sa intamplat?Sau nu e oja mea buna...:*
Iti doresc o zi cat mai frumoasa !:*

Luiza on 19 decembrie 2011 la 12:17 spunea...

pai ceva de genul asta mi s-a intamplat mie, motiv pentru care am aplicat 2 straturi. Inainte sa o aplic, avand in vedere ca e neagra si sunt multe sanse de a pata unghia, am aplicat un strat de lac protector (sa fie si asta un motiv??? poate trebuie pe unghia curata, poate "aluneca" oja daca o aplici peste un lac) si mi-am dat si cu ulei de cuticule (asta sa fi fost un alt motiv la mine :-??) dar la al doilea strat a fost ok. Cu cea mov nu am patit nimic de genul asta. Nush, poate din cauza ofertei :)):))

O zi frumoasa iti doresc si tie!!! :*

cory nail art on 19 decembrie 2011 la 14:23 spunea...

Se poate...Eu am aplicat chiar 3 straturi si inainte imi dadusem cu lac,dar vazand ca tot nu vrea "sa fie o oja normala" am facut un mic model cu oja neagra normala...oricum a 2 a zi le'am sters.O sa mai incerc poate poate va fi ok data viitoare.Mersi frumos :*

Anonim spunea...

poti sa cumperi un lac de la RIMMEL...este incolor...si aplicat peste orice oja face unghiile mate..

Luiza on 23 decembrie 2011 la 22:22 spunea...

interesant, nu stiam. Ms frumos :*

Anonim spunea...

Ce este ciudat e faptul ca am gasit in Bucuresti un lac de unghii cu numai un leu.Merge destul de bine,nu mazgaleste si merge cam 3-4 zile.Il am de un an si inca e in stare buna.Se numeste Medusa Isabela.

hailey on 21 februarie 2012 la 04:50 spunea...

Hi, I came across your site and wasn’t able to get an email address to contact you. Would you please consider adding a link to my website on your page. Please email me back.

Thanks!

Hailey William
haileyxhailey@gmail.com

Anonim spunea...

Arata bine dar ține pe unghii câteva ore. La Propriu!

Anonim spunea...

arata bine, dar nu tine pe unghii deloc. Doar câteva ore. La Propriu :)

Unknown on 6 decembrie 2019 la 13:39 spunea...

Mi_am comandat oja nush nuata rosie fetelor ați avut careva așa ceva și cât ține

Anonim spunea...

Buna ziua fetelor mi_am comandat oja nush nuata rosie de la Avon ați avut careva și cât tine

Trimiteți un comentariu