4 ian. 2012

Zapada pe unghii


Cand m-am apucat sa-mi fac unghiile, ma gandisem la un model mai complicat ..cu mos craciun si bradut pentru a participa la concursul organizat de Flory. I-am promis ca voi participa..insa cand m-am apucat eu sa-mi fac unghiile pentru concurs, era un pic cam tarziu pentru inscriere. Iar cand am vazut modelele postate de celelelate fete era clar ca nu aveam nicio sansa sa castig. ;)) Insa am rugat o prietena, care avea unghiile facute cu tema concursului (fara sa fi stiut de concurs) sa se inscrie. Aici este modelul ei si sper sa o votati :* Chiar mi-a placut, motiv pentru care am rugat-o sa se inscrie.

Modelul meu este pe cat se poate de simplu si de usor de facut.
Am folosit:
1. lac incolor- Lòreal,
2. lac colora- Gabrin, 4lei.
3. acril- 20lei/cutiuta.
4. buretel,
5. sclipici- alb, 0,5lei/fiola.
6. pensula evantai.


Cum am procedat:
1. am aplicat un strat de lac incolor, iar dupa ce s-a uscat am aplicat oja colorata rosie;
2. am asteptat sa se usuce si oja rosie, dupa care am pus putin acril pe o coala si cu buretelul am tamponat pe unghie ca pentru french;
3. apoi am dat cu un strat de lac incolor peste partea de french sa aplic sclipici alb;
4. la final am mai aplicat un strat de lac incolor pentru fixarea sclipiciului.

Nu este modelul chiar asa stralucit.... mai ales ca are marginile nesterse.:) Cu ele sterse arata mai ok ;))
Dar cum nu am rabdare sa le sterg, am facut pozele asa. :D
Sper sa va placa, nu a durat deloc mult, doar vreo 20 minute.

Va pup si LA MULTI ANI!!!
Related Posts with Thumbnails

6 comentarii:

Anonim spunea...

La Multi Ani inca o data! Imi place cum ti-a iesit modelul! Nu se vede deloc ca nu ai sters marginile :-) Trebuie sa incerc si eu aplicarea ojei cu buretelul - arata tare bine. Ioana.

Luiza on 4 ianuarie 2012 la 22:39 spunea...

Si mie imi place cum arata, de asta am si ales acest model...Este si usor de facut ;)) Eu folosesc acrilicele pentru buretel ;))e mai gros si se vede mai bine, oja daca este subtire nici nu se observa. :*

Anonim spunea...

cam cat au termen de valabilitate arilicele ?

Luiza on 12 februarie 2012 la 18:05 spunea...

nu stiu sa-ti zic.. probabil scria pe cutie, dar nu mai am nicio cutie sa ma uit pe ea.

Anonim spunea...

Unde pot sa pun si eu o comanda de o oja care creapa!! Ca imi trebuie mult de tot ca nu gasesc!!

Luiza on 11 martie 2012 la 21:04 spunea...

http://unghiipictate.blogspot.com/2011/04/articole-de-vanzare.html

lasa-mi un mail sau add pe mess, gasesti detalii in articolul respectiv.

Trimiteți un comentariu