19 iun. 2010

Noi achizitii


Dupa ce am folosit tempera si nu am fost multumita cum a iesit modelul, am dar fuguta la cumparaturi de accesorii pentru unghii si am gasit aproape tot ce mi-am dorit.
Si cum spuneam, am gasit:

1. Acrilice- chiar daca sunt chinezesti, sunt bune, ca le-am folosit. O sa vedeti in urmatorul articol ce-l voi posta, k nici nu se vede diferenta cum se vedea la tempera. Sunt si usor de folosit, daca aveti pensule pentru pictat unghii. O cutie de 12 culori costa 15lei si am achizitionat-o de o "casuta" din piata Sf. Maria de pe soseaua C.Brancoveanu viz-a-viz de MegaImage cu etaj. Are aici niste lucruri foarte interesant.
2. Strasuri- un set de 12 cutiute, cu modele si culori diferite, care le puteti asorta in functie de modelul pe care il creati. Pe tot setul am dat 10lei, insa puteati cumpara si doar o cutiuta care costa 1leu. Le-am cumparat de la acelasi magazin de unde am luat si acrilicele. Sincer, mi se par si mai ieftine decat in alte locuri, unde preturile sunt in jur de 2-3lei. Nu e diferenta mare 1leu, dar ganditiva, ca in loc sa cumparati una, cumparati doua. :)
3. Pensule- un set de 4 pensule si un ac pentru modele. Desi mai aveam un set de pensule, in special acul si pensula evantai, nu aveam una cu varful lung. Dar si celelalte difera ca marime si forma de cele pe care le am. Setul a costat 10lei si l-am cumparat de la gura de metrou Titan. Am vazut acelasi set de pensule si la Unirii2, insa aveau un pret mai mare cu vreo 5lei. Si am observat ca acolo(Unirii2- langa Mc) sunt mult mai scumpe decat in alte locuri. Spun asta pentru ca am cumparat de acolo un lac pentru pictat cu 7lei, iar la Titan, acelasi lac 4lei. :) Asa ca, atunci cand vreti sa faceti mai multe cumparaturi, analizati mai multe locuri. :) Despre curatare, gasiti detalii aici.
4. Paiete- daca le pot spune asa. Sunt de diferite forme si culori, insa eu am cumparat numai o fiola argintie, iar daca sunt multumita imi voi cumpara mai multe, caci si la acestea gama de culori este foarte variata. O fiola costa 1lei si am cumparat-o de la Unirii2.
5. Instrumente pentru Puncte/ Decor. In sfarsit, acum pot sa imi fac cate puncte vreau pe unghii :X de aceeasi marime :X fara sa mai gresesc. Singura problema, daca ii pot spune asa, amandoua au aceeasi marime, adica sunt exact la fel. Dar bine ca am :)










6. Si nu in ultimul rand, cateva nuante de Sclipici pentru unghii. Mi-au placut pentru ca erau de la cea mai deschisa pana la cea mai inchisa nuanta. Am ales doar verde si albastru, pentru ca din celelalte culori aveam. O folie costa 5lei si le-am luat dintr-un supermarket.

















Si cam atat. Spor la cumparaturi si astept poze sa vad ce ati gasit. :*
Daca nu gasiti in orasul vostru tot ce va trebuie, puteti intra aici, caci poate aveti noroc. :*
Related Posts with Thumbnails

22 comentarii:

Anonim spunea...

instrumente ptr pucte decor ai vazut prin alte magazine vinzii cu cat? mult succes in continuare faci treba ff buna JOS PALARIA

Luiza on 26 octombrie 2010 la 16:23 spunea...

sincer, am cautat prin alte magazine, foarte multe si n-am gasit pe nicaieri, iar pe site-uri romanesti mi se pareau foarte scumpe. Avand in vedere ca am 2la fel, chiar ti-as putea da unul, daca vrei. :) Da-mi un mail pe adresa de contact. te pup.

kory_nails on 10 decembrie 2010 la 10:28 spunea...

vreau sa te intreb daca culorile acrilice alea sunt bune de ceva??

Luiza on 10 decembrie 2010 la 11:03 spunea...

sincer.. sunt multumita de ele, chiar foarte mult, mai ales la pretul asta...n-am foloit si alta firma ca sa pot face diferenta, dar tot le-as recomanda oricui :)

Diana spunea...

Singura problema este ca piata Sf Maria s-a desfiintat. Am fost azi acolo in speranta ca o sa-mi iau si eu vopsea acrilica si mi-am luat tzeapa. :( Ai idee unde s-a mutat standul acela minunat despre care vorbesti?

Luiza on 18 februarie 2011 la 18:45 spunea...

Stiu ca s-a inchis piata de vreo 2-3 saptamani. Nu stiu unde s-a mutat magazinul. Daca aflu ceva te anunt. Da?

Diana spunea...

Ok

Alina spunea...

te rog frumos ajuta-ma!am nevoie de vopsea acrilica pt.unghii si nu stiu de unde sa iau.te rog mult de tot spune-mi si mie un loc de as putea sa iau(sunt din bucuresti si stau pe langa piata sf.maria-care s-a desfiintat).te roggg!!

Luiza on 26 august 2011 la 17:51 spunea...

vezi ca este o casuta deschisa chiar in statie la 116. cand am plecat eu in vacanta era deschisa. nu stiu sa-ti dau mai multe detalii. daca ai rabdare pana ajung eu acasa sa ne intalnim sa ti le dau.

Diana C spunea...

Buna! Mi-am luat si eu niste vopsele acrilice (ca astea http://www.textiletraders.com.au/media/acrylic_colour_paint(2)_550x461.jpg) si nu arata deloc bine pe unghii. Ca si cum as da cu ele peste ulei, nu se intinde frumos culoarea. Ai idee de ce? Daca desenez cu ele pe hartie arata super,dar pe unghii (cu si fara lac) raman dungi. Aaa...si le-am luat de la un magazin cu mai multe produse de unghii, de la raionul de unghii(zic asta pt ca ma gandeam ca poate nu-s facute pt unghii).

Luiza on 28 noiembrie 2011 la 21:06 spunea...

din cate vad, sunt pentru unghii. :| insa nu am nici cea mai vaga idee de ce se intampla asa. sunt prea moi? mai apoase? :| incearca sa folosesti si puna apa :| chiar nu-mi dau seama de la ce ar fi :|

Diana C spunea...

au un mod special de aplicare?adica sa nu fie peste lac sau peste unghia naturala?

Luiza on 4 decembrie 2011 la 21:51 spunea...

acrilicele, se aplica pe unghia normala... pe lac sau pe oja.

Anonim spunea...

Buna Luiza! mai este disponibil setul de acrilice cu 12 culori????

Luiza on 24 ianuarie 2012 la 00:50 spunea...

daca intri in articolul cu produse de vanzare, este unu la 30 de lei, din acelea la 20 nu am mai gasit

ana spunea...

Din ce supermarket ai cumparat sclipiciul?

Luiza on 9 februarie 2012 la 11:50 spunea...

Nu l-am luat din Romania. Pe aici n-am vazut... :|

ana spunea...

Multumesc

Geo spunea...

Buna! As vrea sa imi cumpar si eu culori acrilice si nu stiu de care. Sunt speciale pt unghii sau functioneaza si cele pt pictat? Si inca ceva...se curata ca o oja normala? Merci!

Luiza on 11 noiembrie 2012 la 22:56 spunea...

Buna Geo.
Sunt speciale pt unghii. eu am de vanzare momentan doar de la Oumaxi, la 50lei. este posibil sa mai primesc alte modele dupa data de 20.

http://unghiipictate.blogspot.ro/2011/04/articole-de-vanzare.html

Geo spunea...

Buna din nou! Din pacate am apucat sa imi iau un set de la Oumaxi de pe Okazii si sunt putin cam in dubii in legatura cu continutul lor...nici pensulele nu ma ajuta prea mult. Setul acela de 3 pensule este bun pentru tehnica one stroke? In ce parte a Bucurestiului locuiesti tu si cum as putea sa te contactez? Merci! :*:*

Luiza on 22 noiembrie 2012 la 18:49 spunea...

Buna! Eu stau pe calea mosilor. Ma poti contacta la 0755279003 sau pe mail la adresa de contact. :) (raspund mai des la mail decat la telefon :D)

Trimiteți un comentariu