23 mai 2011

Manichiura cu benzi decorative


Stiu ca in ultimul timp am postat doar modele facute de Elena, dar le scriu mai repede :D Mai pe seara o sa postez si un articol cu model facut de mine. Va fi modelul cu care am participat la concursul creat de Adyna.
Acest model mi se pare foarte interesant: a folosit benzi decorative si paiete. Chiar ma declar o fana a benzilor decorative, imi plac la nebunie cum se lipesc, chiar foarte usor si arata foarte bine pe unghii. Si paietele imi plac.
Se vede foarte interesanta combinatia. :)
Se pare ca de cand am "criticat" modelul cu bilute, este mai atenta. Asa da, nu?
Va pup!!!!

Multumesc ELENA!

Related Posts with Thumbnails

2 comentarii:

Mad@ on 23 mai 2011 la 09:38 spunea...

Foarte frumos :D arata super benzile ;))

oupu on 23 mai 2011 la 14:10 spunea...

Sunt superbe!!!

Trimiteți un comentariu