27 feb. 2012

French negru cu verde


Este un model destul de simplu de creat, de aceea nu voi da prea multe detalii despre pasii pe care i-am parcurs, pentru ca este destul de evident.
L-am facut prin noiembrie si l-am gasit acum in calculator, asa ca m-am gandit sa-l postez ca si asa nu am mai postat de mult un articol ;))
Nu obisnuiesc sa port prea mult verde, dar cand m-am apucat sa-mi fac unghiile, am dat de aceasta oja (Golden Rose, nr. 217)...si cu ce era sa o combin ca sa nu am unghiile prea stridente? ;)) Cu negru.
Timp prea mult la dispozitie nu aveam, asa ca am ales ceva simplu si rapid: french negru, iar baza sa fie verde.
Pozele sunt facute la vreo 2 zile dupa ce am facut modelul.
Si bine ca am apucat sa fac pozele, ca mi s-a rupt coltul unei unghii... Initial am vrut sa le fac iar ascutite, am taiat ce era rupt din unghia respectiva, am pilit si totul parea ok. M-am apucat sa mai fac ceva, cu gandul ca o sa ma ocup de ele mai pe seara, dar la urmatoarea miscare, mi s-a agatat si s-a mai rupt putin.Nu mai aveam ce sa le fac, asa ca le-am taiat de tot. :)
Sper ca acum sa-mi creasca si sa le pot face iar ascutite :)
Related Posts with Thumbnails

3 comentarii:

nails, colours and more on 27 februarie 2012 la 13:37 spunea...

frumos verde
si eu mi le-am taiat :((

Anonim spunea...

buna te rog dami si mie o adresa de yahoo sau un numar de contact.pt o comanda

Luiza on 2 martie 2012 la 20:16 spunea...

dyavolytza17 id-ul de mess sau
macovei.luiza@gmail.com adresa de mail

Trimiteți un comentariu