8 dec. 2010

French cu sclipici (2)


Cred ca deja ma certati pentru ca, in ultimul timp am postat mai multe concursuri decat modele de unghii si aveti dreptate. Am cateva modele de postat, insa ma chinui sa fac rost de un program care sa le faca sa se vada mai bine pentru ca aparatul meu (adica telefonul) nu le scoate asa bine.
Asa ca pana fac rost de program, o sa postez si eu ce primesc de la voi.Modelul este facut cu sclipici din fiole si aplicat cu pensula evantai din setul pentru pictat. Este interesanta idea, desi in poza nu se vede foarte clar, dar este facut ca un french cu sclipici si din ce in ce cantitatea de sclipici este redusa. Strasurile aplicate le scoate si mai mult in evidenta.
Voi ce parere aveti?

Multumesc ELENA!
Related Posts with Thumbnails

2 comentarii:

Daniela spunea...

buna Luiza,am vazut ca vrei un program de editat poze, incearca picasa ,vezi poate te ajuta cu ceva.daca vrei ti-l pot trimite si eu prin mail.pupici.

Luiza on 8 decembrie 2010 la 23:32 spunea...

Buna. Ms frumos, Daniela! dar tocmai astazi am facut rost de unul si acum ma apuc sa-l "descifrez" :P sper sa iasa ceva :D

Trimiteți un comentariu