17 dec. 2010

French in V cu puncte


Pare destul de dragut modelul din imagine, iar, de data aceasta, combinatia de culori este reusita. :) In mail-ul in care am primit si pozele, mi s-a si descris modul in care a procedat, dar si ce ustensile a folosit, asa ca va voi da si aceste delatii.

A procedat astfel:
1. a aplicat un strat de lac incolor Natty;
2. a aplicat doua starturi de lac albastru cu reflexe verzi, marca AmA, numarul 51;
3. partea de french a fost facuta cu oja verde AmA, numarul 19;
4. punctele le-a facut cu punctuarul, zice ea, iar eu ma gandesc la betisoarele de bambus pentru cuticule, car pot fi folosite si pentru asa ceva, in cazul in care nu aveti intrumente pentru puncte, folosind lacul de unghii de la Dr, numarul 58;
5. trifoiul a fost facut cu stampila si placuta numarul B53, cred ca a folosit aceeasi oja alba de la puncte;
6. la sfarsit, a mai aplicat un strat de lac incolor.
In concluzie, destul de reusit modelul, nu? :)

Multumesc Daniela!
Related Posts with Thumbnails

1 comentarii:

Daniela spunea...

bineinteles ca punctele se pot face si cu betisorul de bambus,scobitoarea sau acul cu gamalie(boldul),eu inainte de a-mi trimite tu instrumentele pt unghii, modelele le faceam cu scobitoarea(in primul colaj pe care ti l-am trimis cele mai multe modele sunt facute cu scobitoarea).

Trimiteți un comentariu