14 ian. 2010

Lacurile de unghii de calitate cele mai bune?


Aveti mereu impresia ca ce este de calitate si este cat mai scump, este si tot atat de bun? Pai nu este mereu asa. Am incercat diverse lacuri de unghii si culmea, nu am fost chiar atat de multumita de cele scumpe. In afara faptului ca dupa 2-3 zile nu mai era pe unghie, nici nu arata cum trebuie decat dupa ce aplicam 2 - 3 straturi de lac de unghii.
Probabil va ganditi ca asta este si motivul pentru care lacul de unghii nu este prea rezistent, pentru ca, cu cat stratul este mai gros, cu atat si lacul de unghii dureaza mai putin.
Si drept dovata o sa va arat un model care a fost facut sambata, iar astazi este joi, si sunt 5 straturi de lac de unghii si nu este o asa mare diferenta:

sambata
joi











Deci, problema, ca lacul de unghii nu dureaza foarte mult, nu este data de straturile aplicate pe unghie, iar lacurile folosite aici, toate cele 3 (2 nuante de roz si 1 de negru de la floricica) au costat pana in 15 lei, ceea ce pentru 3 lacuri nu este mult.
Pentru mine, un lac de unghii este scump daca depaseste 10lei.
Dintre lacurile de "firma", gen Nivea, Sefora, Loreal si altele de acest gen, cel mai mult ma multumesc cele de la Nivea. Am achizitioat cateva lacuri de acest gen:

1. nr.37 (deep ruby)
2. nr.18/24 (cashmere)
3. nr.23/31 (soft rose)
4. nr.25 (pink blossom)
5. nr.05 (turbo pastel)
6. nr.11 (turbo fuchsia)
De unde le-am achizitionat, gama de culori nu era asa diversificata, asa ca am cumparat cam ce nu aveam. Nu sunt achizitionate din Romania, iar pretul unui singur lac de unghii valoreaze 4,80£ .
In general, dar si de cele mai multe ori, nu aleg sa cumpar lacuri de unghii dintre cele mai scumpe, pentru ca nu imi tin unghiile in acelasi fel mai mult de 3-4 zile. Acum nu am mai avut timp sa mi le fac, pentru ca am fost cu presesiunea si am lasat-o mai moale cu unghiile.
O alta firma care produce lacuri de unghii si va recomand, este MissSporty. Am doar un singur lac de unghii de acest gen si costa pana in 10lei. Este la fel de rezistenta ca cele de la Nivea, nu este apoasa ca sa trebuiasca sa aplici 2-3 straturi pentru a iesi culoarea dorita.

1.nr.140

Lacurile de unghii Flormar costa 5lei/buc si sunt rezistente, insa sunt cam apoase, trebuie sa aplici cateva straturi pentru a iesi o culoarea placuta, dar cu toate astea chiar rezista pe unghii.
1. nr. 392
2. nr. 407
3. nr. 400
4. nr. 305

Despre lacurile de unghii care nu depasesc 5 lei, le puteti achizitiona fara probleme pentru ca, chiar daca nu rezista mult pe unghii, stiu sigur ca nu tineti un model mai mult de 3-4 zile, iar in acest timp, lacul de unghii chiar nu sare de pe unghii, incat sa creezi un aspect de neingrijire.

Pentru intrebari si sugestii, astept mail sau comm.
Related Posts with Thumbnails

4 comentarii:

Anonim spunea...

lacuri de unghie mai sunt bune si cele de la gabrini,iar cel putin noua colectie cu sticlutele patratoase e si mai buna decat vechea...se usuca mai repede si se intinde si fff bine...

Luiza on 24 iunie 2010 la 20:00 spunea...

da, ai dreptate. In plus, astea de care vorbesti tu, se pot folosi si pentru stampile, iese foarte bine modelul.

Anonim spunea...

Eu am folosit lac de unghii de la Frenchi, de curand si am ramas impresionata de calitatea lor. Sunt lucioase, se intind foarte bine pe unghie.Daca nu aplici un top deasupra resita cam 3-4 zile fara sa se curete, iar cu un top coat chiar 6-7 zile. Am vazut la ei pe site ca au si tratamente pentru unghii. Produsele sunt naturale si fabricate in SUA. Sunt foarte incantata!

Luiza on 7 decembrie 2010 la 14:14 spunea...

Probabil ai dreptate, nu le-am incercat, insa stiu ca nu accesibile pentru oricine! :) Mai ales ca sunt produse naturale, cred ca depasesc 20lei. Si nu cred ca multa lume isi permite sa dea atat pe o oja. :| :)

Trimiteți un comentariu