31 mai 2012

Unghii patrate cu buline



Astăzi vreau să vă surprind cu un model "dulce". Când ma uit la el, văd nişte bomboane de la care nu mă pot abţine. Prea multe comentarii nu sunt de făcut la acest model, deoarece este foarte simplu. Deşi la prima vedere vi se pare complicat, să ştiţi că nu este aşa. :)

Am aplicat la început lac pe toate unghiile şi m-am folosit de un instrument de puncte din lemn, cum este cel de aici. L-am folosit pe acest deoarece are un capat mediu şi unul mic. Nu vroiam sa fac bulinele prea mari.
M-am jucat puţin cu nuanţele de oje pe care le-am folosit. Nu prea sunt mulţumită de nuanţa de muştar, deoarece nu prea se observă. După cum puteţi observa, am schimbat şi culorile folosite ca bază. Când m-am apucat de model, nu mă gândeam să-l fac aşa, vroiam doar să aplic ojă şi atât. Dar mi se părea prea simplu şi banal, aşa că l-am înveselit cu aceste buline.Nu am mai avut timp să fac poză şi ojelor pe care le-am folosit, dar vă pot spune că cele două lacuri folosite ca bază sunt de la Flormar. :)
Sper să vă placă şi să-l încercaţi şi voi. A fost foarte admirat pe unde m-am prezentat cu el ;))

:*:*:*:*:*
Related Posts with Thumbnails

7 comentarii:

nails, colours and more on 1 iunie 2012 la 08:38 spunea...

cat e de frumos! si vesel si colorat!!

Luiza on 1 iunie 2012 la 10:13 spunea...

va multumesc ! :* >:D<

Manases Andrea on 1 iunie 2012 la 16:22 spunea...

Culorile sunt superbe iar designul simplu si minunat!

Anonim spunea...

Buna. stie cineva cu ce se indeparteaza gelul de pe unghii? mi-am facut ieri protectie de gel pe unghii (asta inseamna trei staruri de gel pe unghia naturala si unul de gloss special care se da peste gel). unghiile mele se exfoliaza si am auzit ca acest gel le-ar proteja. Problema este ca azi am stat ceva cu mainile sub jetul de apa pentru ca am gatit, nu mare lucrur, si surpriza... protectia de gel s-a dus d... s-a exfoliat ca oja. acum am ramasa cu unghiile ciupite. doar doua mai sunt intacte. si sa va spun si salonul la care am fost Chocola prin dorobanti sa nu incercati asa ceva acolo sau poate ca am avut eu ghinion... Ideea e ca acum nu stiu ce sa fac, sa incerc din nou sa merg la un salon sa mi le refaca sau sa merg sa imi dea gelul jos si gata. A mai avut cineva o astfel de experienta? V-as fi tare recunoscatoare daca mi-ati spune cum ati rezolvat problema. pupici

Cum pot comanda o solutie indepartare unghii cu gel, 9lei/sticluta de pe acest blog?

Luiza on 3 iunie 2012 la 23:18 spunea...

da-mi un mail....sau add pe mess :*

Ana Bianca on 19 iunie 2012 la 13:35 spunea...

Un model vesel si dragut

Unknown on 30 iulie 2012 la 14:47 spunea...

sunt foarte frumoase

PS ai un tag de la mine

rosemerta.blogspot.com

Trimiteți un comentariu