1 mai 2012

Lac de unghii mat- Gabrini



 Deşi în sticluţă pare cam sidefată, am luat-o cu încredere. Mie una, îmi plac lacurile de la Gabrini.
 Vă place cum arată pe unghii? Ei bine, pentru a ajunge la această culoare, a trebuit sa aplic trei straturi :( Mult prea multe. Şi dacă stau să ma uit mai atentă la poze, ca să se vadă ca cele de la Avon, ar fi trebuit să mai aplic un strat.
 Am dat pe o oja din aceasta în jur de 3 sau 4 lei. Dar, dacă analizez şi compar pozele în care am aplicat lacul Gabrini cu cele în care am aplicat lacul Avon, prefer să dau cu 6lei în plus şi să se vadă calumea.
 De rezistat pe unghii, rezistă. Pozele sunt făcute la 2 zile după ce am aplicat oja. Sincer, nu prea mai am răbdare să fac poze imediat după manichiură :) Nici măcar nu mai fac la toate modele. Sper ca după ce termin cu facultatea să-mi dau din nou interesul pentru blog şi să postez mai multe articole pe lună.
  Vă puteţi da seama că am făcut pozele la câteva zile după ce am aplicat lacul, pentru că am marginile curate :D Alte lacuri mate, care îmi plac şi sunt ok ca şi consistenţă, sunt cele de la Golden Rose. Le gasiţi la articolul cu produse de vânzare. În poza de acolo, am aplicat un singur strat de lac pe unghie.
Aştept părerile voastre despre acest lac şi, dacă ar fi să alegeţi între acesta, cele de la Golden Rose şi cele de la Avon, ce aţi prefera?
:* :* :* :*
Related Posts with Thumbnails

1 comentarii:

Catallina on 1 mai 2012 la 10:52 spunea...

Ce frumoasa e culoareaaa!

Trimiteți un comentariu