13 mai 2012

Aveti din ce sa va inspirati


Modelele sunt făcute de o bună prietenă de-a mea din Baia Mare. Am de ceva vreme pozele ei şi mereu spuneam ca le voi posta, dar mereu postam altele. Sper să nu se supere pe mine ca i le postez atât de târziu. Oricum îmi plac foarte foarte mult modelele făcute de ea. Are o imaginaţie foarte bogată şi lucrează cu foarte multă atenţie şi răbdare. Ea mereu se mira de răbdarea mea, dar a ei este cu mult mai mare ca a mea. :)


Îmi place mult combinaţia de culori şi cum se vede pe unghii acest model, dar şi forma unghiilor este interesantă. Se poate observa că unghiile sunt pătrate, mai puţin unghia degetului inelar.







Mi se pare foarte tare acest model vara.... Unghii colorate, cu fructe şi tot ce trebuie pentru a atrage atenţia. Poate că este puţin cam încărcat, dar îmi place cum se vede. :)






La acest model îmi place unghia degetului inelar, dar unghiile celelelalte par prea încărcate şi cred că dacă ar fi fost ceva mai simplu ar fi arătat genial.







Un model mai simplu, dar nu de executat ci în culorile folosite. La acest model a folosit metoda cu ziar. Voi face şi eu un model în care să folosesc această metodă şi să-l detaliez. Mi se pare o metodă foarte reuşită. Modelul de pe degetul inelar e superb. Abia aştept să-mi crească şi mie unghiile să mi le fac iar ascuţite.



Aceasta este surpriza acestei postări. :) Îmi plac mult de tot, atât modelul cât şi forma unghiilor. Dar parcă nu să le şi port. Cu siguranţă mi le voi face şi eu o dată aşa...dar să vină vacanţa :D Pe unghiile degetelor mari sunt două jumatăţi de fluturi.



Sper să vă placă, caci mie mi-au plăcut la nebunie. Şi mai am câteva pe care le voi posta într-un alt articol. E destul de zăpăcită tipa, după cum vă daţi seama şi după modelele pe care vi le-am prezentat.

:*:*:*:*:*:*:*:*
Multumesc ADELA!
Related Posts with Thumbnails

2 comentarii:

Manases Andrea on 14 mai 2012 la 14:02 spunea...

Superbe, lucrate cu multa migala si pasiune!

Adela spunea...

Multzu scumpa mea :*.... pupicel si big huggggggg :*

Trimiteți un comentariu