16 mai 2012

French colorat



Poate mă certaţi, dar mie chiar îmi plac unghiile cu model french. Mai ales cât am unghiile mai mari, încerc să profit de asta şi să îmi fac french de orice fel. Modelul de astăzi îmi place foarte mult :D Sper să vă placă şi vouă! Sincer, mi-a luat ceva timp să-l fac, dar cred ca a meritat!

Prea multe nu am ce să comentez la acest model. Chiar dacă am avut nevoie de vreo 1h jumatate ca să-l fac, nu înseamnă ca este şi greu de făcut.


Ca să mă mişc puţin mai repede, nu am făcut fiecare unghie în parte, ci am aplicat o linie cu o culoare pe toate unghiile, apoi următoarea culoare pe toate unghiile...şi tot aşa.
La sfârşit am aplicat un strat de lac incolor şi am lipit ştrasurile pe unghiile degetelor inelare.
LinkLacurile folosite sunt Orkide la 3.5lei/bucata.

Aştept păreri!!!
:*:*:*:*:*:*
Related Posts with Thumbnails

5 comentarii:

Manases Andrea on 16 mai 2012 la 11:44 spunea...

Foarte mult imi place!

Ana Bianca on 16 mai 2012 la 12:02 spunea...

Superba combinatia de culori!

Adela spunea...

Fte dragutze, scumpo :*:*:* !!!

adina on 16 mai 2012 la 22:34 spunea...

foarte reusit modelul,am avut si eu ceva de genul french cu dungi dar cu alte culori(french marinaresc)

Luiza on 16 mai 2012 la 22:40 spunea...

o sa-l incerc si eu :*

Trimiteți un comentariu