31 dec. 2010

Curcubeu dupa...ninsoare


Acesta va fi ultimul model pe anul acesta! :) Nu pot numi acest model unul special pentru o tinuta foarte eleganta de revelion, dar cred ca merge daca tinuta este prea inchisa. :) Acest model l-am vazut pe blogul unei tipe. La prima vedere parea destul de complicat si mult de munca. Insa, cand m-am apucat de el, nici nu mi-am dat seama cand l-am terminat, pentru ca timpul a trecut foarte repede.
Instrumentrul de baza la acest model este pensula evantai. Alte instrumente de care veti avea nevoie:
1. lac protector;
2. trei lacuri colorate;
3. o coala de hartie;
4. pensula evantai;
5. o sticluta de acetona;
6. lac incolor.

Ce aveti de facut:
1. aplicati un strat de lac protector si asteptati sa se usuce;2. pe coala de hartie puneti cate o picatura din cele trei nuante de lacuri una langa alta;3. cu pensula evantai, treceti peste acele picaturi, astfel incat sa fie multa culoare pe pensula;4. treceti cu pensula peste unghii, si va aparea modelul din imagine :). Dupa vreo 2-3 unghii pictate, este indicat sa bagati pensula in sticlu de acetona pentru a se duce oja uscata de pe ea;5. aplicati un lac incolor pentru ca modelul sa reziste mai mult.
Ce am folosit eu:
1. lac protector Nivea, numatul 23/31, la un pret de 33lei;
2. lacuri colorate:
  • portocaliu, Golden Rose, numarul 179, la un pret de 4lei;
  • verde, Golden Rose, numarul 217, la un pret de 4lei;
  • galben, Princess, numarul 132, la un pret de 2,5lei;
3. acetona Doina, la un pret de 2,5lei;
4. un set de 7 pensule la un pret de 22lei;
5. lac incolor Natty, numarul 301, la un pret de 2,5lei.

Dupa ce ati terminat modelul, pentru ca pensula sa nu se strice, am lasat-o 1 zi in acetona, iar a doua zi, dupa ce am scos-o si s-a uscat, era la fel de moale ca si cum ar n-ar fi fost folosita.
Timp: maxim 30minute.
Asa ca daca vreti ca unghiile sa iasa in evidenta la fel ca tinuta de revelion, ar merita ca incercati genul acesta de model.

La multi ani si un an nou cat mai bun! :*
Related Posts with Thumbnails

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu