9 dec. 2010

Fluturasi albastri


Cineva mi-a cerut de curand sa fac un model cu fluturasi albastri. Initial, unghiile albastre am vrut sa le fac french ca si cele albe, insa am gresit o unghie si mi-a fost lene sa mai sterg, asa ca am ales sa aplic pe toata unghia culoare.
Am incercat sa le fac mai clar, dar nu cred ca am reusit foarte mult. Sper totusi sa se inteleaga ceva, ceva :|

Aveti nevoie de:
1. lac protector;
2. doua nuante de acrilic;
3. un buretel;
4. instrument pentru puncte;
5. stampila si placutele;
6. o coala de hartie.

Ce trebuie sa faceti:
1. aplicati un strat de lac protector si asteptati sa se usuce;2. pe un colt al buretelului luati culoare, fie direct din tub, fie puneti pe o coala de hartie, dupa care tamponati pe unghie. Am folosit un singur buretel pentru ambele nuante de acrilic, am schimbat doar coltul;3. am aplicat modelul cu stampila. Modelul este facut cu oja, nu cu acrilic si am folosit doua placute, o stampila si doua razuitoare, pentru a nu mai folosi acetona si disc de vata sa le sterg cand schimb culoarea modelului;4. urmatorul pas a constat in aplicarea punctelor, punand o picatura de lac pe coala de hartie;5. la sfarsit, se aplica un strat de lac incolor pentru stralucitea si uniformizarea modelului.
Ce am folosit:
1. lac protector Nivea, numarul 23/31, la un pret de 33lei;
2. acrilice, un set de 12 culori la un pret de 15lei;
3. fluturasi albastri: lac de unghii Gabrini, numarul 34, la un pret de 3lei;
4. fluturasi albi: lac de unghii Flormar, numarul 400, la un pret de 5lei;
5. instrument puncte, la un pret de 10lei;
6. stampila si placutele cu numerele B02 si B17, la un pret de 3,5lei/bucata;
7. lac de unghii incolor Natty, numarul 301, la un pret de 2,5lei.

Timp: aproximativ 30minute.
Sper sa se inteleaga ceva din poze. :(
Astept poze de la voi sau propuneri de articole.

Va pup!
Related Posts with Thumbnails

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu