27 dec. 2010

Om de zapada pe unghii



Incep prin a-mi cer scuze daca pozele nu sunt chiar asa de clare. Acesta este un model care se potriveste anotimpului in care ne aflam, insa nu si vremii.
Modelul este destu de usor de creat, in special acesta de pe unghia degetului mare. Despre modelul de pe unghiile celelalte, as avea ceva de comentat: mi se pare mult prea mare, in sensul ca incarca unghia prea mult. Sau, am impresia asta, pentru ca nu este executat corect, in sensul ca liniile nu sunt drepte si sunt prea multe. De aceea, este foarte important instrumentul cu care creati liniile.
Daniela, mi-a dat unele detalii si despre lacurile folosite, asa ca am sa vi le spun si voua:
1. lac de unghii incolor Natty;
2. oja Miss Carolyn nr 583;
3. sclipici albastru din fiola;
4. strasuri in forma de stelute galbene(nu a avut argintii) si albastre;
5. instumentul de punctat pt. omul de zapada;
6. lac pentru pictat marca Aozilan nr 3,pt nasul omului de zapada.


Multumesc Daniela!
Related Posts with Thumbnails

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu