4 iun. 2010

Unghii colorate


Am vrut sa fac ceva, dar mi-a iesit altceva. Oricum, sper sa va placa! Am combinat trei nuante de albastru: un bleumarin, un bleu ciel si un albastru verzui, dupa care le-am combinat cu alb si rosu. Dar sa vedem ce trebuie facut!

Aveti nevoie de:
1. lac protector;
2. cinci lacuri colorate;
3. o pensula pentru pictat cu varful lung;
4. un lac incolor.

Cum trebuie sa procedati:
1. aplicati un strat de lac protector si asteptati sa se usuce;
2. aplicati pe un sfert din unghie, lac colorat (ca in imaginea de mai jos);
3. pe un alt sfert aplicati o alta culoare (ca in imaginea de mai jos);4. si pe ultimul sfert, ultima culoare;
5. cu varful celorlalte doua lacuri ramase aplicati puncte pe unghie (ca in imaginile de mai jos);6. cu varful pensulei pentru pictat (cel mai lung), incercati sa ma jucati pe suprafata unghiei( ca in imaginea de mai jos). Daca nu aveti pensula pentru pictat cu parul lung, puteti folosi o pensula de la un lac pentru pictat.
7. aplicati un strat de lac incolor pentru stralucire.
Pasii de mai sus ii urmati pentru fiecare unghie, mai putin 1) si 7).
Scuzati marginile, dar nu am mai avut rabdare sa se le sterg. :D

Ce am folosit:
1. lac protector Miss Sporty, numarul 17, la un pret de 7lei;
2. bleumarin: lac de unghii Miss Helary, numarul 48, la un pret de 4lei;
3. albastru verzui: lac de unghii Elanor, numarul 535, la un pret de 3,5lei;
4. albastru ciel: lac de unghii Orkide, numarul 297, la un pret de 4lei;
5. puncte albe: lac de unghii Miss Carolyn Art, numarul 101, la un pret de 4lei;
6. puncte rosii: lac de unghii Miss Carolyn Art, numarul 114, la un pret de 4lei;
7. lac incolor Maybelline, numarul 20, la un pret de 17 lei.

Timp: 40minute.

Succes si astept poze.


Related Posts with Thumbnails

2 comentarii:

Anonim spunea...

cum cureti pensulele de unghii dupa folosire? ca eu acuma miam cumparat da nu stiu cum sa le curat
multumes:*

Luiza on 4 iunie 2010 la 16:36 spunea...

pui dizolvant pe un disc de vata si stergi pensula...dar inainte ca lacul sa se usuce pe parul penulei. :)

Trimiteți un comentariu