21 iun. 2010

Pedichiura cu gri si negru


Nu stiu de ce, dar un model pentru pedichiura se face foarte repede. Adica stiu de ce, unghii sunt mici si nu necesita mult timp, motiv pentru care nu trebuie sa le neglijam. Desi aceasta nuanta de gri merge foarte bine pe o piele mai bronzata, dar toate la timpul lor (o sa vina si bronzul). Modelul este foarte usor de facut si rapid.

Aveti nevoie de:
1. un lac incolor;
2. un lac folosit ca baza;
3. un lac pentru model;
4. strasuri;
5. stampila si matrite;
6. o coala de hartie;
7. un disc de vata imbibat in acetona;
8. un betisor de bambus.

Cum trebuie sa faceti:
1. aplicati unul sau doua straturi de lac folosit ca baza si am asteptat sa se usuce bine-bine (cam 5minute). Eu nu am mai aplicat strat protector, dar este indicat sa-l folositi;
2. cu stampila aplicati modelul. Eu am aplicat un fluture si o floare pe unghia degetului mare, iar pe cele mici, am aplicat o alta floricica. Detalii despre folosirea stampilelor gasiti aici.










3. am aplicat un stras: am pus o picatura de lac incolor, dupa care, cu betisorul de bambus, am pus strasul. Daca strasul nu se lipeste de bbetisor, bagati varful betisorului in acetona. :)
4. am aplicat un strat de lac incolor pentru stralucire si uniformizare. :)

Ce am folosit:
1. lac incolor Natty, numarul 301, la un pret de 3lei;
2. baza: lac de unghii Gabrini, numarul 03, la un pret de 2.5lei;
3. model: lac de unghii Pacific, numarul 40, la un pret de 2lei;
4. matrite: 2lei/bucata;
5. strasuri: 800 de bucati la un pret de 10lei.

Timp: 15minute.
Succes si astept poze.


Related Posts with Thumbnails

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu