9 iun. 2010

Model diferit pe fiecare unghie


Ca tot a venit vara si se poarta cat mai colorat, de ce sa nu scoatem si unghiile in evidenta cu diferite modele?! Eu m-am gandit la modelul din imagine si sper sa va placa si voua, sau sa incercati ceva mai frumos cu care sa ma uimiti. :)
Desi pare complicat, este foarte usor de facut si repede, insa va trebuie rabdare cu liniile pe care trebuie sa le trasati. Dar sa vedem ce si cum trebuie.

Aveti nevoie de:
1. un lac protector;
2. un lac incolor;
3. un lac folosit ca baza;
4. cateva lacuri cu pensula subtire, eu am folosit doua.

Ce trebuie sa faceti:
1. aplicati un strat de lac incolor;
2. aplicati unul sau doua straturi de lac folosit ca baz (eu am aplicat doua);
3. incepeti sa desenati modelele:
  • degetul mare si cel inelar au acelasi model. Este foarte usor de facut: cu pensula lacului pentru pictat, desenati liniile, dar daca nu puteti pentru ca este prea lunga, puteti folosi una din pensulele pe pentru pictat cu varful mai mic. Dupa ce ati obtinut modelul dorit, pe margini mai trasati niste puncte/ liniute, pentru a scoate modelul mai in evidenta.

  • pe celelalte degete este acelasi desen, numai ca sunt folosite alte culori. Este la fel de simplu de facut: trasati mai intai linii oblice cu pensula lacului pentru pictat, dupa care, cu aceeasi pensula, desenati, ca si cum ati picta un patratel si unul nu.

4. aplicati un strat de lac incolor pentru uniformizare si stralucire.

Ce lacuri am folosit:
1. lac protector Nivea, numarul 23/31, la un pret de 33lei;
2. baza: lac de unghii Ms Helary, numarul 37, la un pret de 4lei;
3. alb: lac de unghii Miss Carolyn Art, numarul 101, la un pret de 4lei;
4. negru: lac de unghii Orkide Art, numarul 9, la un pret de 4lei;
5. lac incolor Maybelline, numarul 20, la un pret de 17lei.

Timp: 30minute.
Imi cer scuze pentru margini, dar nu am mai avut rabdare sa le sterg. :D

Succes si astept poze!
Related Posts with Thumbnails

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu