11 iun. 2010

Rosu si albastru


M-am inspirat dintr-un alt model, dar am schimbat multe la el: culorile, florile, liniile. O sa va fie greu sa va dati seama ca este o "copie" pentru ca este o diferenta foarte mare. Este un model usor de facut si nici nu va trebuie mult timp pt el, totul depinde de indemanare si cat de repede se usuca lacul de unghii. Dar sunt sigura ca nu sunt acestea niste motive care sa va impiedice in rearea unui model pe unghii.

Aveti nevoie de:
1. lac protector;
2. doua lacuri colorate cu pensula normala;
3. un lac cu pensula pentru pictat;
4. stampila;
5. un lac mai gros pentru stampila;
6. bilute pentru unghii si o penseta;
7. lac incolor.

Ce aveti de facut:
1. aplicati un strat de lac protector si asteptati sa se usuce bine, bine;
2. aplicati lacul folosit ca baza (rosu in cazul meu);
3. cu pensula celuilalt lac, trasati o linie oblica pe unghie, dar nu dintr-un capat in celalalt, ci ca in imagiea de mai jos:

4. cu pensula lacului pentru pictat, trasati doua linii ca si contur pentru dunga aplicata cu pensula lacului normal si inca una in capatul unghiei (ca in imaginea de mai jos):5. dupa uscarea completa a ojelor, puteti aplica modelul cu ajutorul stampilei pe dunga aplicata cu pensula normala a lacului pe unghii. Spun dupa uscarea compelta, pentru ca e posibil ca un momentul in care doriti sa aplicati modelul cu stampila, sa nu se intinda sau sa se creeze astepptul de "turtit" al moedelului;
6. in centrul floricelelor aplicati o picatura de lac incolor si puneti cate o biluta;
7. aplicati un strat de lac incolor pentru fixarea bilutelor,, uniformizare si stralucire.

Eu am folosit:
1. lac protector Nivea, numarul 23/31, la un pret de 33lei;
2. baza: lac de unghii Farmasi, numarul 976, la un pret de 3,5lei;
3. dunga: oja Miss Sporty, numarul 324, la un pret de 7lei;
4. linii: la de unghii Umbrella Nail Art, numarul 19, la un pret de 7lei;
5. placuta stampila: 2lei;
6. model stampila: oja Nivea, numarul 12/29, la un pret de 33lei;
7. lac incolor Maybelline, numarul 20, la un pret de 17lei;
8. bilute: 1leu/sticluta.

Timp: 40minute.
Imi cer scuze pentru marginile nesterse ale unghiilor, dar chiar nu am rabdare sa le sterg dupa care sa-mi fac poza. :D
Sper sa va placa si sa va inspire pentru a crea ceva mai frumos.

Succes si astept poze!
Related Posts with Thumbnails

2 comentarii:

Anonim spunea...

ESTE ADEVARAT...MAINILE SUNT CARTEA DE VIZITA A UNEI FEMEI...DAR CEEA CE VAD EU AICI MA ORIPILEAZA DE-A DREPTUL.o MANECHIURA FRANCH FRUMOASA,INGRIJITA ESTE SUFICIENT.NU VA MAI IMPOPOTONATI ATATA,LASATI ASTA PENTRU BRADUL DE CRACIUN.

Anonim spunea...

M-am uita peste modelele pe care le faci tu. Nu pot sa spun decat asta: ce faci tu aici e foarte neingrijit, prea incarcat, ceea ce ma duce cu gandul la faptul ca nu e nimic profesional. Nici o problema, nu toti suntem nascuti invatati. Dar pana atunci, parerea mea e ca ar trebui sa renunti la a le etala. Nu vad ce " carte de vizita " oferi tu cand te prezinti cu o astfel de manichiura/pedichiura. Repet: neingrijit!

Trimiteți un comentariu