5 mai 2011

Oja care se crapa


Nu prea m-am indurat sa dau pe o oja de la Alix Avien apoximativ 25Ron, pentru ca mie nu prea imi place sa tin un model prea mult pe unghii, oricat de reusit ar fi el. Si sa folosesc acea oja de vreo 5 ori si pe urma gata, nu prea imi convine.

Dar am gasit ceva care sa o inlocuiasca. Poate ca nu e la fel de "atragatoare" ca cealalta, dar pe mine ma multumeste. Am dar pe ea 15lei. Daca doriti puteti da click aici.

Pasii pe care trebuie sa-i urmati sunt foarte simpli pentru ca sunt trecuti si pe setul de oje:
1. aplicati doua straturi de lac alb din set. Spun doua pentru ca datorita acestei oje cea verde se strange. Si cu cat e dat mai mult cu atat se strange mai mult.
2. aplicati un strat verde si asteptati sa se usuce (aproximativ 5minute);
3. aplicati un strat de lac incolor pentru stralucire.

Un dezavantaj (asa cum are orice lucru care nu este original :D ) il prezinta faptul ca nu merge sa se foloseasca alta baza (doar albul din set). Acum nu stiu cat de mult deranjeaza acest lucru avand in vedere faptul ca albul se asorteaza la orice.

Imi cer scuze pentru pozele neingrijite, dar unele sunt facute imediat dupa ce mi-am facut unghiile, altele sunt facute la vreo 4 zile (ianinte sa le sterg).

Timp: 10minute.
Sper sa va placa!

:*:*:*:*:*:*:*:*

Related Posts with Thumbnails

12 comentarii:

Anonim spunea...

De unde ai achizitionat setul cu oja care se crapa? Si unde as putea sa gasesc (la preturi rezonabile) in magazine? Mersi anticipat.

Luiza on 15 mai 2011 la 22:29 spunea...

Esti din bucuresti? Le-am gasit la gura de metrou titan. Daca nu gasesti ne putem intalni si iti dau eu.
Daca nu esti din bucuresti, gasesti aici: http://unghiipictate.blogspot.com/2011/04/articole-de-vanzare.html

Anonim spunea...

Sunt din Buc, da. :) Si sunt ok calitativ? Ca am drum pe acolo si mi le-as achizitiona :D Ah, si cam pe la ce pret au fost?

Luiza on 16 mai 2011 la 11:21 spunea...

15lei :D Sper sa mai fie ca eu le-am luat printre ultimele :D succes. :) Mie imi plac sincer.

Anonim spunea...

Super! Sper sa mai gasesc, in this case. Multumesc mult pt info. :*

Anonim spunea...

Eu am una neagra, ce se crapa exact ca cele "originale", daca putem spune asa. Eu persona am achizitionato din Suceava, dar acele magazine sunt aprovizionate din Dragoane. Si m-am gandit ca pentru cei din Bucuresti o sa fie usefull ;).
P.S.Eu am luat-o la 11 lei, la Bucresti presimt ca e vreo 7.

Luiza on 7 noiembrie 2011 la 20:44 spunea...

Ce marca e?

Oja OPI on 16 ianuarie 2012 la 20:45 spunea...

Arata foarte bine oja pe unghii.

Anonim spunea...

unde o pot gasi aceata oja

Luiza on 30 aprilie 2012 la 21:28 spunea...

nu o mai am disponibila :(

Anonim spunea...

cum o fi oza

Anonim spunea...

EU AM GASIT-O LA 5 LEI UNDEVA LA TARA, PROBABIL PENTRU CA ACOLO NIMENI NU A AUZIT DE EA SI NU STIE CARE-I FAZA. E OK, CRAPA BINE, SI IN BUCURESTI ESTE 10 LEWI ACEEASI OJA :)

Trimiteți un comentariu