19 mai 2011

French cu alb si negru


Stiu ca nu e clara poza, dar o faceam in timpul unui curs si am miscat-o putin, iar dupa curs am uitat sa mai fac alta :D
Este o manichiura facuta de Elena, aceeasi persoana de ieri. Eu zic ca e o diferenta foarte mare intre modelul de acesta si celalalt. Mie chiar imi place idea. Dar, cum trebuie sa comentez mai mereu si sa-mi dau cu parerea, este si aici ceva ce ma deranjeaza la ochi. :D
Strasurile sunt cam mari. Si ea a stiut chestia asta, insa nu a avut unele mai mici.
Unde vedeti strasuri lipsa, au cazut :D Pentru ca nu a avut rabdare sa se usuce lacul cu care le-a lipit. :|
Cand imi dau cu parerea despre un model nu o fac in sensul rau, sa nu interpretati gresit. Pur si simplu spun ce cred, ca sa nu faca si altcineva acelasi lucru. Uneori e mai bine sa inveti din greselile altora.
In rest, n-am ce sa zic, este un model foarte dragut. French ul mi se pare executat corect. Chiar imi place. Daca ar fi sa-i dau o nota, ar fi 8. :D
Voi ce nota i-ati da? Ce parere aveti de acest model in comparatie cu celalalt? :D

Multumesc ELENA!

Related Posts with Thumbnails

2 comentarii:

Miu Miu on 19 mai 2011 la 15:41 spunea...

imi place combinatioa alb-negru-roz...alb negru clasic si rozul...e roz :))

oupu on 19 mai 2011 la 17:29 spunea...

Mult mai frumos ca cel de ieri, mai ingrijit si mai inspirat! Felicitari, Elena!

Trimiteți un comentariu