31 mai 2011

Abtibildurile french dupa cateva zile



Asa cum v-am spus, postez acest articol ca sa va faceti o idee cam cat dureaza abtibildurile french pe unghii.
Mai exact 3 zile de cand am facut modelul, in care nu am stat cu mainile in aer :D
Ce observa ca a sarit in locurile in care s-au format "bulele"de aer pentru ca nu le-am lipit bine pe toate. Pana mi-am dat seama exact ce si cum trebuie lipite a trebuit sa stric cateva "unghii".
Dar pentru o seara speciala cred ca sunt destul de practice, mai ales ca se vad super bine!
Voi ce parere aveti?
Related Posts with Thumbnails

2 comentarii:

Miu Miu on 31 mai 2011 la 18:03 spunea...

ar fi destul de bine daca ai face o poza mai de aproape pentru a vedea modelul mai bine. dar par foarte girlish si profesional de la distanta. mai ales pt mine care nu am acrilice sa le pictez frumos. te pup

Luiza on 31 mai 2011 la 20:35 spunea...

O sa fac data viitoare pentru acum nu le mai am pe unghii :D
O sa imi mai fac pentru ca sunt soarte multumita de ele!!!! :*

Trimiteți un comentariu