24 mai 2011

Abtibilduri french


Nu am mai folosit pana acum abtibilduri french si mereu ma gandeam ca nu am unghiile destul de mari pentru acestea si ca unghiile ar trebui sa fie lungi penrtu ca altfel nu ar incapea tot modelul.
Dar astazi am zis sa incerc sa vad ce si cum iese. Si, sincera sa fiu, sunt super incantata de rezultat. Dar acum sa vedem si cat dureaza.
O sa va anunt imediat ce o sa se intample ceva cu modelul si motivul :D

Nu va speriati ca nu trebuie sa mutati salonul de manichiura la voi acasa in totalitatea, aveti nevoie doar de:
1. lac protector;
2. abtibilduri pentru french;
3. lac incolor;
4. o penseta;
5. o pila.

Cum am procedat:
1. am aplicat un strat de lac incolor si am asteptat sa se usuce;
2. cu penseta am luat modelul si l-am lipit pe unghie cat era aceasta crescuta, chiar daca o parte din model imi ramanea pe afara. Cand dezlipiti abtibildurile sa o faceti cu grija pentru ca sunt subtiri si se rup foarte usor. Cand le lipiti, aveti grija sa fie totul uniform si sa nu ramana vreo "bula" de aer pentru ca nu se vede frumos;
3. cu pila am indepartat surplusul de model prin pilirea usoara a acestuia ca sa se rupa;
4. am aplicat un strat de lac incolor pentru fixarea abtibildurilor.

Ce am folost eu:
1. lac protector Flormar, numarul , la un prett de 5lei;
2. lac incolor Maybeline;
3. abtibilduri french, la un pret de 1,5lei.

Timp: 20minute.
Ce parere aveti? Pentru ocazii sau ceva mai special si nu aveti timp prea mult pentru manichiura, cred ca acestea sunt ideale.
Va pup!!!!!!!



Related Posts with Thumbnails

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu